1100 مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در البرز افتتاح شد

دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره)از جمله 1100 مسکن ویژه مددجویی همزمان با سراسر کشور با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور و استاندار البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان البرز، مجتبی عبداللهی امروز شنبه در حاشیه این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: زحمات و تلاش های مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قابل تقدیر است چراکه این افراد نیز خیران و ایثارگرانی هستند که به محرومین و مستضعفان کمک می کنند.

وی ادامه داد: ماموریت ها و خدمات این نهاد، گسترده و خطیر است و افراد مومن و خدومی در این عرصه فعالیت دارند.

عبداللهی گفت: امید است به مرحله ای برسیم که در کشورمان با تحقق کامل عدالت علوی تمامی محرومین و نیازمندان به توانمندی برسند و نیازی به کمک نداشته باشند.

وی افزود: همچنین افتتاح سامانه هوشمند خدمات رسانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) اقدام بسیار شایسته ای است که کرامت افراد را حفظ می کند و اطلاعات جامعی از افراد نیازمند احصا می شود.

در این مراسم سراسری با حضور رییس جمهور محترم 8 هزار و 700 مسکن مددجویی در کشور و یک هزار و 100 مسکن در البرز، رونمایی از سامانه امداد هوشمند و کارآمد و جشن توانمندسازی 54 هزار خانوار در کشور و 372 خانوار در البرز، محقق شد.

انتهای پیام


پست های مرتبط