سیاست زدگی در ورزش موجب ایستایی و مانع پیشرفت آن می شود

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور گفت: در ورزش باید از سیاست زدگی دوری کنیم زیرا موجب ایستایی و مانع پیشرفت آن می شود



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از قزوین؛ مجمع انتخاباتی هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی روز یکشنبه با حضور رضا حیدری رئیس فدراسیون، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمعی از ورزشکاران و مربیان و روسای هیئت های شهرستانها در محل سالن جلسات اداره ورزش برگزار شد.

رضا حیدری در این مراسم گفت: ذهن فدراسیون نباید به یک هیئت معطوف شود زیرا جامعه کونگ فو توانمند است و مسایل شخصی را نباید وارد کارها کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی اضافه کرد: یک جامعه بزرگ در رشته کونگ فو هستیم که فدراسیونی که حدود ۸ سال دچار بحران بود و رسانه ملی به آن توجه نداشت توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و امروز در جایگاهی هستیم که فردا دومین مجمع جهانی با حضور ۴۰ کشور را برگزار می کنیم.

حیدری تصریح کرد: باید آینده نگر باشیم و فکر خود را باز کنیم تا بتوانیم به رشد و تعالی این رشته کمک کنیم.

وی با اشاره به توانمندی های آقای محمد علی نوروزی تنها نامزد ریاست هیئت در استان قزوین اظهارداشت: از این که استاد نوروزی جسارت کرده و نامزدی خود را برای خدمت به این رشته اعلام کردند و وارد مجمع شدند بسیار سپاسگزاریم و حامی ایشان بودیم و خوشحال می شدیم یکی از اساتید شاخص و بنام کونگ فو در استان قزوین مسئولیت بپذیرند اما به آرای مجمع احترام می گذاریم و منتظر مجمع بعدی خواهیم ماند تا فرد دیگری این مسئولیت را بپذیرند.

رئیس فدراسیون هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی کشور تصریح کرد: باید به همدیگر اعتماد کرده و با همکاری یکدیگر در مسیر تعالی این رشته گام برداریم و از همه ظرفیت ها نیز بخوبی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه قبل از برگزاری مجمع پیامک های متعددی ارسال شد و شبه و بی اعتمادی ایجاد کردند که اخلاقی نبود و این بدگمانی را نمی پسندیم و انتظار داریم بر اساس وجدان و ارزشهای اخلاقی حرکت کنیم.

حیدری گفت: باید پاسخگوی رفتارمان باشیم و اگر ادعای مسلمانی داریم در عمل آن را نشان دهیم.

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی اظهارداشت: هدف ما این بود یک رشته ورزشی را در دنیا ثبت کنیم و در این راه سختی های زیادی متحمل شدیم و امروز با افتخار می توانیم ادعا کنیم نظر وزیر ورزش و رسانه ها به این رشته جلب شده و می توانیم در عرصه قهرمانی و همگانی به موفقیت های بیشتری برسیم.

ورزش را از سیاست دور کنیم

وی اضافه کرد: در رشته کونگ فو خیلی سرمایه از دست دادیم تا این رشته بماند اما متاسفیم در جامعه ورزشی سیاست ورود کرده و موجب ایستایی و توقف آن شده است.

حیدری گفت: ورزش با سیاست نمی خواند و ما را متوقف می کند در حالی که بعنوان سفیران جمهوری اسلامی باید بتوانیم با ورزش به انتقال فرهنگ و آداب و رسوم و اخلاق ایرانی و اسلامی همت کنیم.

وی اظهارداشت: خوشبختانه امروز برای برگزاری دوره های تخصصی در رشته کونگ فو متقاضیانی از آسیا و افریقا داریم و قرار است مدرسان خود را برای مهارت افزایی ورزشی اعزام کنیم.

حیدری بیان کرد: در سال آینده اولین دوره مسابقات جهانی کونگ فو را برگزار خواهیم کرد.

وی از خدمات آقایان احمدپور و افتخاری که در رشته کونگ فو تلاش زیادی کردند تشکر و قدردانی کرد.

در این مجمع تنهاد نامزد ریاست هیئت( محمدعلی نوروزی) نتوانست اکثریت آرا را برای ریاست هیئت کونگ فو استان کسب کند و رای گیری به مجمع بعدی موکول شد.

انتهای پیام


پست های مرتبط