شرمنده مردم هستیم که نتوانستیم در دوره روحانی حقوق آنها را از دولت مطالبه کنیم/ دولت رئیسی بنا دارد در دفاع از حقوق مردم ایفای نقش کند

احمد علیرضا بیگی گفت: انتظار مردم از نظام جمهوری اسلامی تحقق بخشیدن به وعده و احقاق همگانی حق است.



«احمد علیرضا بیگی»، نماینده مردم آذرشهر، اسکو تبریز و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی مجله خبری در رابطه با اهتمام دولت سیزدهم به تخریب کاخ‌های مجلل و آزادسازی سواحل و حاشیه رودخانه‌ها اظهار داشت: خوشبختانه دولت بنا دارد در دفاع از حقوق عامه ایفای نقش کند.

وی ادامه داد: طبیعتا ساخت‌ و سازهای غیرمجاز صورت‌ گرفته محل ایراد است، اما داشتن خانه خوب و اعیانی هیچ اشکالی ندارد. دولت هم به‌ عنوان نماینده عموم مردم مصمم است با این معضل مقابله کند. البته در کنار این کسانی که چنین مجوزهایی دادند یا به واسطه قصور آن‌ها اتفاق‌ها افتاده‌ است، تعقیب و مجازات آن‌ها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد

علیرضا بیگی با اشاره به تحقق وعده انتخاباتی رئیس‌ جمهور در مورد اجرای عدالت و مبارزه با فساد گفت: انتظار مردم از نظام جمهوری اسلامی تحقق بخشیدن به وعده و احقاق همگانی حق است. ملت ایران تمام منابع و منافع خود را برای حمایت و حفاظت به دولت سپرده اند. ما برای دست پیدا کردن به جمهوری اسلامی جوانان زیادی را فدا کرده‌ایم، مشقت‌ها کشیده‌ شده است. طبیعی است حالا مردم دنبال عدالت باشند و از محقق عدالت ها حمایت کنند.

نماینده تبریز در رابطه با امیدواری مردم به عدالت محوری و عدالت گستری دولت در برخورد با متخلفین خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله ما بتوانیم در دفاع از حقوق عامه اهتمام آقای رئیسی و دولت سیزدهم را ببینیم. چرا که در دولت‌های قبل ظلم‌هایی بر مردم روا داشته شده‌ است.

وی ادامه داد: ما به‌ عنوان نمایندگان از مردم شرمنده‌ایم، که در دولت آقای روحانی نتوانستیم حقوق مردم را از دولت مطالبه کنیم. در مسئله بورس که دارایی مردم یک‌ شبه نابود شد. مجلس هم در دفاع از حقوق مردم نتوانست کاری از پیش ببرد. تا اسباب سرافکندگی مجلس شود. ما رییس سازمان بورس را راهی دادگاه کردیم، اما رییس‌ جمهور سابق را نتوانستیم به دلیل موضوعاتی مثل بحث بنزین و بورس راهی دادگاه کنیم. ان‌شاءالله آقای رئیسی فارغ از آنچه در انتخابات رخداد بتوانند برای رضایت مردم کار کنند. برای ما اصل مردم‌اند، مهم بازگرداندن قدرت و ثروت مردم است

عضو کمیسیون شوراها در رابطه با همکاری و همراهی قوه قضاییه با دولت و نظر مجلس در کمک به موفقیت دو قوه تصریح کرد: این مجلس حامی دولت و قوه قضاییه است ۲۵۰ نفر از نمایندگان این مجلس، با نامه‌ای از آقای رئیسی خواستار حضور در انتخابات شده بودند. اعتباری مجلس در گرو کارکرد موفقیت‌ آمیز دولت آقای رئیسی است. پس یقینا تلاش خود را در راستای کمک به دولت بکار می‌بندیم تا دولت به وعده‌های خود عمل کند و مردم از این‌ موضوع رضایت داشته باشند.

وی افزود: در مورد قوه قضاییه نیز مردم از این قوه انتظار دارند در کنار دولت قدم‌های بلندی برای عدالت بردارد که الحمدلله این‌گونه نیز بوده‌ است‌.

انتهای پیام/


پست های مرتبط