جهاد کشاورزی کردستان با شفافیت کامل پذیرای رسانه ها است

اسکندری با تاکید بر جایگاه ویژه رسانه ها گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با شفافیت کامل پذیرای اصحاب رسانه است و تمام سیاست ها و مجله خبریمه های مجموعه با شفافیت کامل در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از کردستان؛ پیمان اسکندری در اولین جشنواره رسانه ای منابع طبیعی استان کردستان اظهار کرد: ارتباط ما با رسانه های استان تغییر خواهدکرد و با رویکرد شفاف سازی، تمام اطلاعات، سیاست ها، رویکردها و اهداف بخش را با رسانه ها و خبرنگاران در میان خواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه 130 هزار نفر بهره بردار در بخش کشاورزی استان داریم تصریح کرد: به صورت مستقیم در استان 300 هزار نفر از طریق فعالیت های بخش کشاورزی ارتزاق می کنند واین افراد حق دارند که از سیاست ها و اهداف مجموعه اطلاع کاملی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید رسانه های داخلی از مایوس کردن و ناامید کردن مردم خوداری کنند تصریح کرد: اقدامات خوبی در بخش کشاورزی استان انجام شده است که انتظار داریم در آینده نزدیک میزان تولیدات بخش کشاورزی استان کردستان به 5 میلیون تن افزایش یابد.

وی افزود: مجموعه جهاد کشاورزی پذیرای انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه است و انتظار داریم خبرنگاران با ریزبینی و قدرت تحلیلی که دارند کمک حال مجریان و تولید کنندگان این بخش باشند.

اسکندری با تاکید بر حفظ منابع طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی اذعان کرد: تعرض به منابع طبیعی، تعرض به حقوق عموم مردم است باید حفظ این منابع به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی خاطر نشان کرد: باید خبرنگاران با تهیه فیلم ها و گزارشهای خبری و انتشار در فضای مجازی و رسانه های ملی و منطقه ای و نسبت به ترویج اهمیت منابع ملی برای عموم جامعه اقدام کرده و تعرض و دست اندازی به این منابع مذموم شمرده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان یاداور شد یک و هفت دهم میلیون هکتار از اراضی استان جنگل و مرتع است و به عموم مردم استان تعلق دارد وبا متعرضین به این اراضی باید برخورد شود.

اسکندری با تاکید بر اهمیت آمار و اطلاعات دقیق از بخش کشاورزی برای مجله خبریمه ریزی و اجرای سیاست ها گفت: تا پایان سال جاری 99 درصد از اراضی ملی استان کردستان سند دار می شود و صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی هم در دستور کار مجموعه قرار گرفته است.

انتهای پیام


پست های مرتبط