آماده باش 165 آتش نشان سنندجی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و احتمال بروز حوادث تمهیدات لازم صورت گرفته و 165 آتش نشانان در هشت ایستگاه در آماده باش کامل بوده و سه اکیپ سیار آتش نشانی هم از 15 اسفند ماه در میادین اصلی سطح شهر مستقر شده اند.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از کردستان؛ سازمان آتش نشانی تمهیدات لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی چهار شنبه آخر سال صورت داده است.


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: هر ساله و براساس رسم دیرینه شهروندان در چهار شنبه آخر سال با روشن کردن آتش آخرین چهار شنبه سال را جشن می گیرند.

سهیل فضل وزیری بیان کرد: متاسفانه برخی ها با ساخت مواد منفجره و ترقه باعث بروز حادثه شده و خاطرات تلخی را در روزهای پایانی سال رقم زدند.

وی گفت: این سازمان در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی چهار شنبه آخرسال تمهیدات و جلساتی را با دستگاههای امدادی ، نیروی انتظامی و صداو سیما در خصوص فرهنگ سازی و کاهش حوادث برگزار نموده است.

فضل وزیری افزود: بنرهای هشدار در خصوص آگاهی بخشی به شهروندان بویژه قشر نوجوانان و جوانان در سطح شهر نصب شده است.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه در این ایام بواسطه خرید های نوروزی بازار های سطح شهر شلوغ و احتمال بروزحوادث هم وجود دارد در راستای تسریع در امداد رسانی در مواقع بروز حوادث سه اکیپ سیار آتش نشانی در میدان آزادی ، انقلاب و پارک کودک از 15 اسفند ماه سالجاری مستقر شده اند.

وی از آماده باش 165 آتش نشان در هشت ایستگاه سطح شهر خبر داد و گفت: آتش نشانان تا پایان روز 13 فروردین در آماده باش کامل هستند.

فضل وزیری تاکید کرد: خانواده ها در کاهش حوادث احتمالی در چهار شنبه آخر سال و ایام نوروز تاثیر بسزایی دارند و امیدواریم با رعایت نکات ایمنی روزهای پایانی سال را سپری نموده و با خاطرات خوشی به استقبال نوروز برویم.

انتهای پیام



پست های مرتبط