فرماندار جدید دشتیاری معرفی شد

«سیدمحمد امین شَکری» در مراسمی با حضور مسئولان ، ریش‌سفیدان و بزرگان شهرستان دشتیاری به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.



به گزارش مجله خبری از سیستان و بلوچستان ،معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: این فرصت برای همه مسئولان فراهم است تا بتوانند با ادامه راه پرافتخار امام راحل و شهدای گرانقدر، خالصانه به مردم خدمت کنند. دشمنان ما طی سالیان گذشته خصوصاً بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هرچه در توان داشته و دارند به کار گرفته‌اند و دیدیم چه تحریم‌ها و انواع خباثت‌هایی که بر این ملت روا کرده‌اند؛ آنها در ظاهر و در لباس تزویر اعلام می‌کنند که ما ملت ایران را دوست داریم اما در عمل مشاهده کردیم که حتی دارو و واکسن را از ملت ما دریغ کردند. امروز هم تلاش می‌کنند بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند و در این راه از همه امکانات خود استفاده می‌کنند.

رحمدل بامری با اشاره به موضوع جهاد تبیین اظهار داشت: روزگاری، جهادِ ما در خط مقدم جبهه و دفاع از میهن‌ و ملت‌مان بود و امروز جهاد ما در جنگ نامتعارف، جهاد تبیین است. مشاهده می‌کنیم که دشمنان‌مان بیش از 280 رسانه فارسی‌زبان را برای مقابله با ملت ایران و جمهوری اسلامی ایجاد کرده‌اند، ایجاد حس ناامیدی را به گونه‌ای در دستور کار دارند که انگار در این کشور هیچ اقدامی انجام نشده است، مشکلات را بزرگنمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان دشتیاری، زاده انقلاب است، اظهار داشت: همه اذعان دارند که همین دشتیاری در چه سالی بخش و چه سالی شهرستان شد و اقداماتی که در این شهرستان انجام شده بر کسی پوشیده نیست، قبول داریم مشکلاتی وجود دارد و باید برای رفع آن‌ها شبانه‌روز تلاش کنیم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: هوشیاری و بصیرت مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و بی‌اثر می‌کند و همه ما خوب می‌دانیم که دشمن برای ایجاد اختلاف بین مردم ایران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. تهاجم فرهنگی، خصوصا در مناطق مرزی کشورمان، همواره در دستور کار دشمن خبیث است.

بامری اضافه کرد: دولت سیزدهم و قوه قضاییه با تمام توان در مبارزه با فساد به میدان آمده‌اند و می‌بینیم که دشمن، همین اقدامات مردمی را به‌گونه‌ای منعکس می‌کند که انگار همه مسوولان مشکل دارند درحالی که اینگونه نیست و مبارزه با فساد، نشان‌دهنده اراده مستحکم نظام جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همچنین دشمن به دنبال تخریب احساسات پاک مردم است، با ترفندهای مختلف تلاش می‌کنند برخی از اقشار مردم را به بهانه مطالبه‌گری به خیابان‌ها بکشانند و از این فرصت برای رسیدن به اهداف شوم خود نهایت بهره‌برداری را بکنند.

وی اظهار داشت: مطالبات مردم، بحق است و باید مطالبه‌گری کنند اما مطالبه‌ای نتیجه‌بخش است که از مجرای قانونی پیگیری شود. دشمن شبانه‌روز به دنبال موج‌سواری بر هر موضوعی است ولی ما باید هوشیار باشیم. به فضل الهی و بصیرت بالای ملت، دشمنان ما هیچ‌گاه به نتیجه نخواهند رسید و خواب نامیمون آن‌ها برای جمهوری اسلامی هرگز تعبیر نخواهد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همه کسانی که مسوولیت دارند و حتی شهروندانی که با امنیت کامل در حال زندگی هستند باید اقتدار و جایگاه کشور را بشناسند چراکه امروز هرکجا پرچم مقاومت و مبارزه با ظلم برپا شود، جمهوری اسلامی هم حضور دارد و این همان پیام امام راحل‌مان است که فرمودند، ما انقلاب اسلامی را به جهان صادر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این دولت هم تلاش‌های فراوانی در عرصه‌های گوناگون و در راستای افزایش عزت و اقتدار ملی در حال انجام است و در بحث معیشت هم اقدامات جدی در دستور کار است و امیدواریم به زودی کام ملت ایران شیرین شود. بیش از 43 سال در مقابل تمامی زورگویان عالم مقاومت کردیم و این مقاومت، دستاوردهای ارزشمندی در عرصه‌های مختلف به دنبال داشته است.

انتهای پیام


پست های مرتبط