دستگیری 3 سوداگر مرگ با 545 کیلو موادمخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 545 کیلو مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از سیستان و بلوچستان ، سردار احمد طاهری در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود و انجام اقدامات تخصصی از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی شهرستان "سراوان" مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اطلاع دادند.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان مسیر تردد قاچاقچیان را تحت رصد و کنترل خود قرار داده و در نهایت عصر دیروز اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه‌جایی محموله مواد مخدر در محور"سرخه- سراوان" بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پلیس به سمت خودروهای انتظامی تیراندازی و با سرعت از محل متواری شدند.

سردار طاهری بیان کرد: در نهایت بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودرو های حامل مواد زمین گیر و قاچاقچیان مجبور به فرار به کوهستان های اطراف شدند.

وی گفت: در این عملیات با سرعت عمل مأموران انتظامی هر ۳ سوداگر مرگ دستگیر و ضمن کشف یک قبضه سلاح کلاش با ۳۳ فشنگ جنگی، طی بازرسی از خودروهای توقیفی، ۵۴۵ کیلو و ۴۰۰گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بیان داشت: نیروی انتظامی در گلوگاه ها و معبرهای قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام


پست های مرتبط