دفتر فرماندهی بسیج اصناف سپاه ناحیه حضرت روح اله (ه) افتتاح شد

دفتر فرماندهی بسیج اصناف سپاه ناحیه حضرت روح اله (ه) با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج اقا استیری امام جمعه باقرشهر، کهریزک، سرهنگ بوداغی فرمانده ناحیه مقاومت حضرت روح الله ، صفری رییس کمیته امداد خمینی و سایر مسئولین افتتاح شد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از تهران ؛ حامد اسماعیل نژاد مدیر و موسس قرار گاه گروه خادمین شهدا و فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه حضرت روح اله در این مراسم ضمن تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری هم اکنون فرصت خدمت در اختیار جوانان است و انشالله بتوانیم با قبول مسئولیت جدید آنرا به سر منزل مقصود به کمک کلیه همکاران برسانیم.

او ادامه داد: خدمت به مردم از مهم‌ترین اهداف بسیج اصناف ناحیه حضرت روح اله است و انشالله میخواهیم که بین کسبه و صنوف باشیم و نه در مقابل آنان چراکه اصناف پایه های اقتصادی این مملکت و مرزو بوم هستند.

اسماعیل نژاد اقدامات فرهنگی در مساجد را از مهم‌ترین اقدامات در ایران عنوان کرد و گفت: فرهنگ مسجد به بیشتر مردم ایران فرهنگ مکاسب را یاد داده است و همیشه این مثل که رزق و روزی از ابتدای صبح بین کسبه تقسیم می شود از گذشته رواج داشته است اما متاسفانه اکنون این سنت کم رنگ شده است و انشالله به کمک عزیزان بتوان در دفتر بسیج اصناف کلاس های خوبی برای کسبه برگزار کنیم و بتوان آن را بین کاسبان احیا کنیم.

انتهای پیام


پست های مرتبط