دکتر حسینی: در ایام نوروز حوزه سلامت استان فارس آماده خدمات رسانی به مردم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست ستاد سلامت نوروزی، بر استفاده حداکثری از امکانات و توانمندی های حوزه سلامت برای خدمت رسانی مطلوب در ایام نوروز تاکید کرد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته ملی سلامت جوان، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی بین واحدهای زیرمجموعه دانشگاه برای خدمات رسانی به مردم و مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۱ و آمادگی کامل برای ارایه خدمت با پیش بینی مسایل احتمالی عنوان کرد.
او مجله خبریمه ریزی در این زمینه را وظیفه ذاتی و و سازمانی مجموعه سلامت عنوان کرد و گفت: خدمات مجموعه سلامت در تمامی ایام سال و حتی روزهای تعطیل نوروز، به صورت بی وقفه و شبانه روزی ادامه دارد و همین امر، مسوولیت خطیری را بر عهده این مجموعه قرار داده است.
دکتر حسینی اظهار کرد: پیش بینی می شود در ایام نوروز ۱۴۰۱ آمار مسافران نوروزی که به فارس سفر می کنند یا برای رسیدن به مقصد خود در استان های جنوبی از این استان عبور خواهند کرد نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی دارد که این موضوع اهمیت آمادگی برای خدمت رسانی با بالاترین کیفیت به این مسافران را افزایش می دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر آمادگی کامل تمامی ارکان مجموعه سلامت افزود: این آمادگی تنها به کمک مجله خبریمه ریزی دقیق و کارشناسی شده و تلاش همه جانبه تمامی نیروها ممکن می شود.
دکتر سید وحید حسینی با تقدیر از تلاش های تمام اساتید، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه به ویژه در دو سال گذشته که با تمام توان برای مقابله با بیماری کووید۱۹ ایثارگرانه فعالیت کرده اند، آنان را سرمایه های دانشگاه و علت اصلی اعتبار و جایگاه دانشگاه برشمرد.
انتهای پیام

پست های مرتبط