افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اواخر اردیبهشت ماه/ مستمری بازنشستگان 57 درصد افزایش می‌یابد

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی این قول را داده است که از اواخر اردیبهشت ماه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی عملیاتی و اجرا شود.



حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی مجله خبری، درباره افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: افزایش 57.4 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در جلسه هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به تصویب و برای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

وی گفت: درحال حاضر منتظر هستیم که این مصوبه توسط وزیر کار در هیات وزیران مطرح و بعد از تصویب در هیات دولت جهت اجرا ابلاغ شود.

صادقی ادامه داد: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی این قول را داده است که از اواخر اردیبهشت ماه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی عملیاتی و اجرا شود.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری خاطرنشان کرد: براساس این مصوبه حقوق بازنشسته حداقل بگیر 57.4 درصد و سایر سطوح حقوق بگیران، 38 درصد به اضافه مبلغ 515/166 هزار تومان است. با اجرای این مصوبه بازنشسته تامین اجتماعی کمتر از بازنشستگان کشوری و لشکری دریافت نخواهد کرد.



پست های مرتبط