کرانه باختری مانند غزه مسلح شد/ فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک است

کریمی قدوسی گفت: رئیس جمهور انقلابی ما در رژه نیرو‌های مسلح ارتش، برای اولین بار از لسان یک رئیس جمهور، جمهوری اسلامی، تل‌آویو را تهدید به حملات مستقیم نیروهای مسلح ایرانی کرد.



«جواد کریمی قدوسی»، نماینده مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی مجله خبری، در رابطه با موضوع فلسطین گفت: بزرگترین ظلم جهانی در چند دهه اخیر در سرزمین‌های اشغال شده فلسطین به دست صهیونیست‌ها اتفاق افتاد. خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران جریان مقاومت و مبارزه فلسطینی‌ها جان دوباره‌ای گرفت. با پشتوانه مستقیم جمهوری اسلامی ایران مردم فلسطین روز به روز آمادگی بیشتری پیدا کردند، تا سرزمین‌های خود را از لوث وجود صهیونیست‌ها پاکسازی کنند.

وی ادامه داد: در این میدان آن‌چه که در توان جمهوری اسلامی بوده و مقدور بوده در اختیار فلسطینی‌ها قرار داده است. به طوری که «رهبر معظم انقلاب» چند سال قبل در دیدار عمومی که پخش مستقیم نیز شد، فرمودند کرانه باختری نیز باید همانند غزه، مسلح شود. الحمدالله این اتفاق افتاد و در روزهای اخیر رژیم صهیونستی به خان‌یونس حمله هوایی کرد، که رزمندگان خان‌یونس نیز برای اولین بار با موشک‌های دوش پرتاب پاسخ داده و باعث فرار جنگنده‌های این رژیم شدند. بنابراین امروز همه فلسطینی ها مسلح، آموزش دیده و آماده هستند. قطعا به دلیل مظلومیت، اسرائیل جسارت و جنایتش را به حد اعلی رسانده است. این حوادث اخیر در مسجد الاقصی و سرتاسر فلسطین اشغالی نشان از فروپاشی قطعی و حتمی رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک‌تر از پیش‌بینی رهبری است.

عضو کمیسیون امنیت با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در روز‌ ارتش تاکید کرد: رئیس جمهور انقلابی ما در رژه نیرو‌های مسلح ارتش، برای اولین بار از لسان یک رئیس جمهور، جمهوری اسلامی، تل‌آویو را تهدید به حملات مستقیم نیروهای مسلح ایرانی کرد. آیت الله رئیسی تاکید کردند اگر اسرائیل دست از پا خطا کند و به امنیت جمهوری اسلامی صدمه‌ای وارد کند، هر کجا که پایگاه اسرائیلی باشد، آن پایگاه‌ها در امن و امان نخواهد بود. شبیه به اتفاقی که در اربیل عراق مشاهده کردند.



پست های مرتبط