برگزاری جشنواره خانوادگی جانبازان و توان‌خواهان شمیرانات

اولین جشنواره خانوادگی فرهنگی ورزشی جانبازان و توان‌خواهان شمیرانات روز جمعه با حضور خانواده معظم شهدا، هئیت‌های ورزشی و جمعی از مسئولان شهرستان در اردوگاه شهید باهنر (نیاوران) برگزار شد.



به گزارش مجله خبری از تهران ؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه این مراسم تاکید کرد: جشنواره جانبازان و توان‌خواهان امروز علاوه بر این‌که الگوی نشاط اجتماعی بود، محل خوبی برای استعدادیابی است که امید به تکرار آن داریم.

علی جوادی اظهار داشت: این رویداد بزرگ خانوادگی بیش از پیش‌بینی‌های لازم مورد استقبال واقع شد و مهمانان عزیز از صبح امروز در رشته‌های مختلف ورزشی که مستقر هستند، در حال فعالیت بودند.

وی افزود: ما نیاز داریم فضای جامعه را با همگانی کردن و روی آوردن خانواده‌ها به فعالیت‌های ورزشی، تبدیل به محیطی سالم و بانشاط کنیم و استعدادیابی را که در این رویدادها به خوبی قابل انجام است، در کنار نشاط اجتماعی دنبال کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: امید است برگزاری چنین جشنواره‌هایی بویژه برای گروه جانبازان و توان‌خواهان عزیز که نیاز بیشتری به فعالیت بدنی دارند، افزایش یابد و خانواده‌ها در تمام روزهای هفته نسبت به فعالیت‌های ورزشی اهتمام داشته باشند.

حضور ۳ هزار مهمان در جشنواره جانبازان و توان‌خواهان شمیرانات

جلال فخرا، رئیس هیئت جانبازان و معلولین شمیرانات نیز ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امام رضا علیه السلام بیان داشت: جشنواره امروز پس از یک ماه مجله خبریمه‌ریزی به همت اداره ورزش و ۳۰ هئیت ورزشی و برخی از ادارات شهرستان با هدف فراهم‌سازی یک روز شاد و مفرح برای جانبازان، توان‌خواهان و خانواده‌های گرامی ایشان با حضور ۳ هزار مهمان برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات هئیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف ادامه داد: نامبردگان با تمام توان به سبب دِین و ارادتی که به جانبازان عزیز و خانواده‌های بزرگوار آن‌ها دارند، در این رویداد حضور بهم رساند و با تدارک وسایل ورزشی و تفریحی، و خدمات پزشکی و مشاوره‌ای تلاش کردند یک اجتماع خانوادگی ماندگار را ثبت کنند.

فخرا تاکید کرد: بی‌شک جامعه ورزشی نسبت به جانبازان و توان‌خواهان وظیفه دارد و تلاش ما این است در زمینه بسترسازی برای فعالیت‌های ورزشی آنان بیش از پیش گام برداریم.

محمد مدنی، جانباز ۷۰ درصد خرمشهر نیز اظهار داشت: کار بسیار خوبی در شب میلاد امام رضا (ع) صورت گرفته و در فضای مناسبی با مجله خبریمه های متنوعی برگزار شده است. محیط شادی فراهم آورده‌اند که بویژه برای کودکان و خانواد‌‌ها بسیار قابل استفاده بود.

وی ضمن ابراز امیدواری از تکرار رویدادهای اینچنینی در شمیرانات ابراز کرد: این دورهمی‌ها برای خانواده‌ها بسیار مورد نیاز بوده و حداقل آن این است جانبازان گردهم آمده و دیدارها تازه می‌شود که سبب شادابی روحیه و نشاط می‌شود.

در آمار شمیرانات افزون بر ۳۵۰۱ شهید گرانقدر و ۵ هزار جانباز سرافراز ثبت شده است.



پست های مرتبط