ورزش صبحگاهی هفتگی در محمودآباد نمونه برگزار می شود

رئیس هیئت ورزش های همگانی محمودآباد نمونه گفت: ورزش صبحگاهی و همگانی در بوستانهای شهر با مشارکت مردم به صورت هفتگی برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار ورزشی مجله خبری از قزوین؛ عبداللعظیم کیایی در حاشیه پیاده روی خانوادگی در محمود آباد نمونه به خبرنگار ما اظهارداشت: به دلیل ویروس کرونا بیش از دو سال فعالیتهای ورزشی عمومی تعطیل شد ولی امسال با بهبود شرایط زمینه برپایی مجله خبریمه های مختلف و توسعه فعالیتهای ورزش همگانی مهیا شده است.

وی اضافه کرد: برای اولین بار در سال جاری توانستیم پیاده روی خانوادگی را برای مردم شهر محمودآباد برگزار کنیم که در گام نخست با استقبال خوبی مواجه شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شهر محمودآباد نمونه یادآورشد: با رویکرد خوب شهردار محمودآباد امسال قرار است مجله خبریمه های متنوعی در بخش ورزش داشته باشیم که ورزش صبحگاهی و پیاده روی از جمله آنهاست.

کیایی افزود: ورزش به تقویت سلامت روحی و جسمی افراد کمک می کند و برای مردم نیز هزینه زیادی زیادی ندارد و در همه نقاط قابل اجراست و توصیه می کنیم شهروندان به ورزش همگانی توجه بیشتر کنند تا سالم بمانند.

وی اظهارداشت: با توسعه ورزش همگانی در پارکها برای بانوان و آقایان در رشته های مختلف پیش بینی می کنیم امسال فضای بانشاطی در شهر ایجاد شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمودآباد در ادامه گفت: امروز در ابتدای پیاده روی با کمک هیئت ورزش های همگانی استان طرح غربالگری سلامت در ابتدا و انتهای مسیر انجام شد و تست سلامت حرکتی با کمک نیروهای هلال احمر و ورزش همگانی انجام شد و ضمن تست فشار خون مشکل کمبود فعالیت های بدنی شهروندان به آنها یادآوری شد.

وی گفت: در پایان مجله خبریمه پیاده روی خانوادگی جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد و در کنار آن موضوع فرهنگ سازی برای آشنایی با حقوق شهروندی و خدمات شهرداری ها نیز صورت گرفت.

رئیس هیئت همگانی شهر محمودآباد نمونه اظهارامیدواری کرد با توسعه ورزش های همگانی در این شهر به سلامت و نشاط شهروندان کمک شود.

انتهای پیام



پست های مرتبط