ایران صفر- ژاپن 3/ خبری از انتقام نبود

تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن مغلوب شد.



به گزارش خبرنگار ورزشی مجله خبری؛ تیم ملی والیبال کشورمان در چهارمین و آخرین دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها والیبال، امروز از ساعت ٢٠:٣٠ به مصاف تیم ملی ژاپن رفت. ملی پوشان در سومین دیدار خود بامداد امروز برابر استرالیا قرار گرفتند و با نتیجه ٣ بر یک کانگوروها را از پیش رو برداشتند.

تیم ملی والیبال کشورمان رضا عابدینی را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در این دیدار در اختیار نداشت.

۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران: محمدطاهر وادی، علی رمضانی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مهدی جلوه، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار، رضا عابدینی، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن و هدایت تیم ملی والیبال ایران را بهروز عطایی برعهده دارد.

۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ژاپن: یوجی نیشیدا، تایشی اونودرا، تاتسونوری اوتسوکا، آکیهیرو یامائوچی، ماساهیرو سکیتا، شوما تومیتا، دوید تاکاهاشی، توموهیرو اوگاوا، یوکی ایشیکاوا (کاپیتان)، کنتو میاورا، توموهیرو یاماموتو، موتوکی ایرو، برو مورایاما و هدایت تیم ملی ژاپن را فیلیپ بلین فرانسوی برعهده دارد.

ست اول:

ست اول این دیدار با امتیاز گیری ژاپنی ها آغاز شد و بازی نزد ٢ تیم پایاپای پیش می رفت و امتیاز ها یک به یک بین ٢ تیم تقسیم می شد. در ادامه ژاپنی ها با زدن سرویس های دقیق و استفاده از اشتباهات ملی پوشان ایران امتیاز های پی در پی را کسب کردند تا اختلاف امتیازی زیادی را با ایران ایجاد کنند. این اختلاف امتیاز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان را مجبور کرد تا از فرصت استراحت خود استفاده کند و با بازیکنان صحبت کند اما کارساز نبود و وقت استراحت فنی ست اول با برتری ١٢ بر ۶ ژاپنی ها همراه بود.

بعد از وقت استراحت فنی ملی پوشان به بازی برگشتند ولی این ژاپنی ها بودند که اجازه نزدیک شدن از نظر امتیازی را ندادند و در نهایت ست اول با نتیجه ٢۵ بر ٢٠ به سود ملی پوشان ژاپن به پایان رسید.

ست دوم:

ست دوم بازی را هم ژاپنی با قدرت آغاز کردند و در همان ابتدای ست دوم اختلاف ۴ امتیازی با ایران ایجاد کردند که عطایی به سرعت درخواست وقت استراحت کرد تا نکاتی را به شاگردان خود منتقل کند اما باز هم این وقت استراحت برای ملی پوشان کارساز نبود و ژاپنی ها اختلاف امتیاز خود با ایران را افزایش دادند.

روند بازی در ست دوم کاملا به سود ژاپنی ها در جریان بود به جدی که اختلاف امتیازی بین ٢ تیم به عدد ١٠ رسید. در ادامه این اختلاف رفته رفته زیاد شد تا نتیجه بازی به طرز عجیبی ٢١ بر ٨ شد و در ادامه ملی پوشان به بازی برگشتند و امتیاز های پی در پی را کسب کردند تا اختلاف کمتر شود ولی به دلیل اختلاف زیاد ژاپنی ها را در آستانه پیروزی در ست دوم قرار داد. در نهایت هم ست دوم با نتیجه ٢۵ بر ١۴ به سود شاگردان بلین تمام شد.

ست سوم:

ست سوم این دیدار متفاوت تر از 2 دو ست قبل آغاز شد و ٢ تیم پایاپای در کسب امتیاز ها پیش رفتند. عملکرد خوب بازیکنان تیم ملی در ست سوم شرایط را برای ایران بهتر کرد و پابه پای ژاپنی ها در امتیاز ها پیش بروند. بازگشت ملی پوشان به بازی خیلی خوب بود و استراحت فنی در ست سوم با نتیجه ١٢ بر ١١ به سود سامورایی ها همراه شد. بعد از وقت استراحت فنی این شاگردان بلین بودند که باز هم با کسب امتیاز های پی در پی اختلاف امتیازی را افزایش دادند.

اشتباه ادامه دار ملی پوشان موجب شد تا اختلاف امتیازی بازهم زیاد شود. نتیجه بازی تا به اینجای کار ٢٠ بر ١۵ در حال جریان است. حمله بازیکنان ایران با دفاع روی تور خوب ژاپنی ها مواجه شدند تا کاری از پیش نبرند. ست سوم این دیدار هم با برتری ٢۵ بر ١٩ ژاپنی ها به پایان رسید تا در مجموع ایران ٣ بر صفر مغلوب ژاپن شود.

انتهای پیام//



پست های مرتبط