گزارش سرهنگ "پیمان فتاحی" در خصوص حادثه کافه رستوران شهرک مریم

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از فوت 7 نفر در اثر خفگی به دلیل حریق ناشی از آتش سوزی غیرعمدی در داخل کافه رستورانی در شهرک"مریم" اندیشه شهریار خبر داد.



به گزارش مجله خبری تهران، سرهنگ"پیمان فتاحی" با اعلام این خبر گفت: شب گذشته مصادف با 24 خردادماه، یک مورد آتش سوزی غیرعمدی در محدوده شهرک مریم در انتهای فاز یک شهر اندیشه گزارش می شود که بر اثر آن یک کافه رستوران دچار حریق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: بلافاصله، رییس کلانتری، عوامل آتش نشانی و اورژانس در محل حاضر شدند که با توجه به اهمیت موضوع در ادامه جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران، فرمانده انتظامی و دادستان شهرستان شهرستان شهرستان شهریار در محل حاضر شدند، در بررسی اولیه مشخص شد تعداد 7 نفر در اثر خفگی به دلیل حریق ناشی از آتش سوزی غیرعمدی داخل کافه رستوران فوت کردند.

این مقام انتظامی افزود: بر اثر این حریق غیرعمدی منجر به آتش سوزی، متاسفانه مدیر کافه رستوران به همراه همسر و دو فرزندش و سه مشتری رستوران با سن بین 30 تا 40 ساله فوت کردند که اورژانس در محل حاضر شده و مشغول خدمت رسانی بود.

سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: هر 7 نفر با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی انتقال داده شدند و صحنه با همکاری نیروهای یگان امداد و کلانتری مدیریت شد و در اجرای دستور مقام قضائی، تا اطلاع ثانوی، کافه دچار حریق، پلمب شد.

انتهای پیام



پست های مرتبط