انتقاد معاون زاکانی از کم بودن میزان افزایش حقوق ها/ طرح اصلاحی به مجلس ارائه می دهیم

معاون مجله خبریمه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: تمام تلاش شهرداری و شورای شهر تهران حل مشکل حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری تهران است.



به گزارش مجله خبری؛ فروزنده معاون مجله خبریمه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران با اشاره به حقوق و دستمزد کارکنان رسمی شهرداری تهران گفت: تلاش بسیاری شده است تا بتوانیم یک گروه و به اضافه حقوق شغل را برای کارمندان رسمی دریافت کنیم. همچنین و مراتب را دنبال کرده‌ایم و بر همین اساس سازمان امور استخدامی قانع شد و علاوه بر آن مصوبه‌ای در بودجه ۱۴۰۱ آمده است که از ۱۰ درصد بیشتر هیچ اضافه‌ای نباید انجام شود.

وی ادامه داد: دغدغه شهرداری را دولت نیز قبول دارد و قرار است اصلاحیه‌ای به مجلس دهد و امیدواریم این اصلاحیه به تصویب مجلس برسد.

فروزنده با بیان اینکه قبول داریم ۱۰ درصد افزایش سال جاری کم است گفت: مجموعه شهرداری تهران با توجه به ظرفیت‌های موجود اقدامات لازم را انجام داده است که یکی از آنها پرداخت حق مسکن از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان با توجه به متأهل بودن و فرزند داشتن است.

معاون مجله خبریمه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران تصریح کرد: تمام تلاش شهرداری و شورای شهر تهران حل مشکل حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری تهران است و از پیشنهاد هریک از کارکنان رسمی نیز برای حل این مشکل استقبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم جبرانی در این زمینه صورت گیرد تا در دریافتی نگرانی‌ها کم شود و در حقوق مستمر شاخص‌هایی را بیاوریم که برای کارکنان قابل درک باشد ما نمایندگان کارکنان شهرداری هستیم و از حداکثر ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم تا گام‌های خوبی را برای آرامش کارکنان برداریم.

انتهای پیام/



پست های مرتبط