آغاز لایروبی جزیره شادمانی آبادان / تردد خودروهای سبک از پل کابلی به زودی

سرپرست شهرداری آبادان گفت: با درخواست سازمان آب و برق استان خوزستان لایروبی جزیره شادمانی واقع در رودخانه بهمنشیر آبادان آغاز شد.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از آبادان ، محمدرضا متور ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات لایروبی جزیره شادمانی رودخانه بهمنشیر توسط سازمان آب و برق خوزستان به مدت ۱۰ روز و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

او گفت: ۷۰ هزار متر مکعب لایروبی در این جزیره انجام خواهد شد تا آب شیرین با شرایط مناسب‌تر به زمین های کشاورزی شهرستان آبادان انتقال داده شود.

سرپرست شهرداری آبادان گفت: با لایروبی جزیره شادمانی امکان احداث مرکز تفریحی در آن امکان پذیر خواهد شد که شهرداری آبادان برای انجام آن مجله خبریمه‌ریزی لازم را دارد.

تردد خودروهای سبک از پل کابلی امام رضا(ع)

متور در خصوص زمان بازگشایی پل کابلی امام رضا(ع) بیان کرد: پس از نشستی که با شورای ترافیک انجام شد به زودی این پل با شرایط ویژه بازگشایی خواهد شد.

او اضافه کرد: تردد از این پل فقط برای خودروهای سبک امکان پذیر خواهد بود و در هیچ ساعت شبانه روز خودروهای سنگین حق تردد از آن را ندارند.

سرپرست شهرداری آبادان در خصوص جمع‌آوری خودروهای خرده فروش و انتقال آنها به مکان از پیش تعیین شده، افزود: مکانی واقع در خیابان کشتارگاه با ظرفیت ۸۵ خودرو برای اسکان خودروهای خورده فروش اطراف میدان طیب آماده سازی و آسفالت شد.

متور در پایان بیان کرد: در فاز اول، شهرداری آبادان اقدام به جمع آوری و ساماندهی این خودروها کرد ولی صاحبان خودرو حاضر به همکاری نشدند، فاز دوم ساماندهی این خودروها طی روزهای اخیر با دستور شورای تامین اجرایی خواهد شد و خودروها باید به قوانین تمکین کنند./انتهای پیام



پست های مرتبط