محمدرضا ساکت: نحوه برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ والیبال برای ما پسندیده نیست

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص نحوه برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ والیبال عنوان کرد: این نحوه برای ما پسندیده نیست و نظرات خود را نیز به فدراسیون گفتیم. علی‌رغم تعامل خوبی که با فدراسیون داریم، اما در برخی موارد نیز طبیعتا اختلاف داریم و معتقدیم ارزیابی بیشتری در این خصوص صورت بگیرد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از اصفهان، محمدرضا ساکت اظهار داشت:‌ مسابقات با مجله خبریمه‌ریزی فدراسیون والیبال با قدرت پیش می‌رود و این رقابت‌ها از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار است اما نبودن ویدئو چک در این سال‌ها مانند فوتبال تاثیر منفی روی قضاوت داوران گذاشته و همه را با مشکل جدی روبه‌رو کرده است.

وی ادامه داد: البته ما در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیش‌بینی هماهنگی‌های را انجام دادیم و اقدامات لازم برای تجهیز سالن ۲۵ آبان اصفهان به ویدئو چک انجام گرفته است. این موضوع برای آمادگی روحی و روانی داوران یک ضرورت است چرا که مسابقات به سمت حساس شدن پیش می‌رود و اگر همه سالن‌ها به سمت تجهیز شدن به این سیستم پیش بروند، اتفاق خیلی خوبی است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان بیان کرد: تیم والیبال ما بر اساس منطق یارگیری کرده و برخی هوچی‌گری‌ها از سوی برخی افراد عارضه‌ای است که آن را می‌بینم و دلیل آن توجیه نتایج خودشان است. برخی با این اقدامات می‌خواهند باشگاه‌های مختلف را به چالش بکشند. برخی مسائل قراردادها و مسائل مختلف تیم‌ها را بیان می‌کنند که زیبنده ورزش نیست و انتظار داریم هر فرد به تیم، مجموعه خود و سازماندهی خود بپردازد و از پرداختن به دیگران خودداری کنند. زمان اینکه افکار را فریب بدهیم و ذهن‌ها را در ارتباط با بیان عملکرد فنی یک تیم، به سمت دیگر ببریم، گذشته است و در ورزش این حرف‌های خیلی تاثیر ندارد و دیگر قابل پذیرش نیست.

وی افزود: انتظار داریم فدراسیون نیز با هرگونه ایجاد فضای رسانه‌ای که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم و با کنایه یک تیم به تیمی دیگر به وجود می‌آید برخورد کند. باید با کسانی که روابط مالی، اداری و اجرایی یک باشگاه را برای توجیه عملکرد خود به چالش می‌کشند برخورد شود.

ساکت در خصوص کادرفنی این باشگاه نیز عنوان کرد: کادرفنی ما از شخصیت فردی، فنی و تجربه بین‌المللی بالا برخوردار است و به همین دلیل باشگاه حمایت لازم را از تیم والیبال و کادرفنی خود دارد. امیدوارم «رحمان محمدی راد» سرمربی تیم و همکارانش که به صورت جدی کار می‌کنند، در مسیر پیش‌رو با سلامتی و سربلندی به اهداف تعریف شده برسند آن‌ها را پیش ببرند.

انتهای پیام


پست های مرتبط