معارفه فرماندار جدید پردیس در مصلی نماز جمعه این شهرستان

برای اولین بار مراسم معارفه فرماندار جدید پردیس در مصلی نماز جمعه این شهر و با حضور استاندار تهران برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان تهران؛ ابتدای این مراسم پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان پردیس سخن گفت و ضمن تشکر از برپایی این مراسم در مصلی نماز جمعه اظهارداشت: این اولین باری است که یک استاندار در مصلی نماز جمعه شهرستان پردیس کنار مردم حاضر می شود و این نشانه مردمی بودن ایشان بوده که مراسم معارفه فرماندار را در این مکان برگزار کردند.

وی با اشاره به مشکلات فعلی شهرستان پردیس و ارائه گزارشی در این جلسه خاطرنشان کرد: امیدواریم فرماندار جدید شهرستان که فردی بومی و جهادی و از فعالین فرهنگی و اجتماعی این منطقه است با تلاش و سابقه خوبی که دارد بتواند گام بلندی در رفع مشکلات مردم و شهرستان بردارد.

منصوری استاندار تهران نیز در این مراسم با اشاره به جوان بودن و داشتن روحیه جهادی فرماندار جدید پردیس اظهارداشت: وی اولین فرماندار بومی شهرستان است و با توجه به روحیه ایشان و حمایت قشر حزب الهی امیدواریم با تلاش در عرصه خدمت رسانی به مردم موفق عمل کرده و شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان پردیس باشیم.

در ادامه این مراسم ظفر پور ابراهیم با تشکر از حضور گستره مردم و استقبال از وی در این مراسم خاطر نشان کرد: مسجد مرکز تعاملات اجتماعی امت اسلامی است و هدف از برپایی معارفه در این مکان به پیشنهاد استاندار و بنده ارتباط بیشتر با مردم بوده است.

در این مراسم از خانواده های شهید ساکن شهرستان بویژه مادر امیر زمان زاده که در هفته گذشته در گلزار شهدا پردیس خاکسپاری شد دعوت شده بود و با حضور این مادر شهید حکم فرمانداری به ظفر پور ابراهیم تقویم شد.

گفتنی است در پایان مراسم فرماندار جدید پردیس همراه استاندار به گفتگو با شهروندان پرداخته و چند بازدیدی از بیمارستان الغدیر شهرستان که بتازگی تجهیز شده انجام دادند.

انتهای پیام


پست های مرتبط