ترکیب متفاوت تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال اعلام شد

سرمربیان تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال ترکیب بازیکنان اصلی خود را برای رویارویی در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بیست و یکم باشگاه های کشور اعلام کردند.



گزارش خبرنگار مجله خبری از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، امروز پنج شنبه 23 دی ماه 1400 میزبان تیم استقلال است که تا دقایقی دیگر این رقابت در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز خواهد شد.

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خودر را برای این رویارویی اعلام کردند.

فراز کمالوند برای این مسابقه ترکیب علی محسن زاده، مصطفی ناییچ پور، مجتبی لطفی جلیسه، علیرضا دغاغله، میرهادی میرجوان، محمدبلبلی، میثم تقی زاده بانی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، میلاد باقری و مهردادهدایتیان را به میدان خواهد فرستاد.

همچنین سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، سبحان خاقانی و رودی ژستد بازیکن ارنج شده فرهاد مجیدی در رقابت با نفت مسجدسلیمان هستند.

قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج ملک با کمک های محمد راهی، حمیدرضا افشون و کمیل غلامی است و خداداد افشاریان نظارت بر این دیدار را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان با 11 امتیاز در رده 15 و تیم استقلال با 12 امتیاز در رده اول جدول لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور جای دارند./انتهای پیام


پست های مرتبط