اهدای ۱۶۰ دستگاه وسائل گرمایشی در مناطق محروم گیلان

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گیلان، با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند، عنوان کرد: از امروز ۱۶۰ دستگاه بخاری و آبگرمکن دیواری به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان را به دست مردم می رسانیم.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از گیلان ، مجتبی امیریان، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان گیلان در حاشیه اهدای وسائل گرمایشی به مردم مناطق کم برخوردار اظهار کرد: همزمان با شروع ایام سرد سال بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام استان گیلان با مشارکت گروه های جهادی اقدام به تهیه و توزیع وسائل گرمایشی کرده است.

وی با بیان اینکه اقلام گرمایشی مذکور شامل بخاری و آبگرمکن است، افزود: این وسائل اهدایی با مشارکت گروه های جهادی در مناطق محروم سراسر استان توزیع می شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) گیلان، با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند، عنوان کرد: از امروز ۱۶۰ دستگاه بخاری و آبگرمکن دیواری به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان را به دست مردم می رسانیم.

امیریان، با بیان اینکه مجله خبریمه های حمایتی بنیاد احسان تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: از هفته آینده توزیع ۳۰ تن گوشت قرمز را در مناطق محروم آغاز می کنیم.

انتهای پیام


پست های مرتبط