پرسپولیس- صنعت نفت؛ سرخ‌ها در فکر انتقام

شاگردان یحیی گل‌محمدی در دومین بازی این فصل خود در استادیوم آزادی در تلاش هستند تا اولین پیروزی خانگی را به دست آورند و در این مسیر نفت آبادان را پیش روی خود می‌بینند.



به گزارش خبرنگار ورزشی مجله خبری؛ پس از پیروزی روحیه بخشی که پرسپولیسی ها در اراک و در مصاف برابر آلومینیوم به دست آوردند، قرمزها در تلاش هستند در روزی که از حضور و حمایت هواداران خود برخوردار هستند، اولین پیروزی شان در لیگ بیست و دوم در استادیوم آزادی را دشت کنند؛ پیروزی که می تواند روند نتیجه گیری این تیم را بهبود ببخشد.

ترکیب پرسپولیس با یک تغییر

در حالی که به نظر می رسد ترکیب پرسپولیس برای این دیدار در مقایسه با بازی قبلی تیم گل محمدی تغییرات چندانی را نداشته باشد، مصدومیت فرشاد فرجی باعث شده سرخ ها در خط دفاعی در این بازی با تغییر مهمی پای به میدان بگذارند و در غیاب فرشاد فرجی شاهد اولین حضور مرتضی پورعلی گنجی در ترکیب پرسپولیس باشیم؛ اتفاقی که به نظر می رسد مهم ترین تغییر تیم یحیی در این دیدار باشد.

شرایط نفت آبادان

پرسپولیس در شرایطی خود را برای این بازی آماده کرده است که در آن سوی میدان نفتی ها با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست با 4 امتیاز در پایان هفته سوم رده نهم را در جدول رده بندی به خود اختصاص داده اند. پیش بینی می شود شاگردان با انگیزه رضا پرکاس در این دیدار به دنبال کسب حداقل امتیاز از بازی خارج از خانه خود باشند؛ موضوعی که شاید منجر به این شود نفتی ها با احتیاط و البته بازی تدافعی و بسته ای برابر تیم پرستاره پرسپولیس قرار بگیرند و برای رسیدن به این هدف با سیستمی تدافعی به میدان بروند.

آخرین تقابل

آخرین تقابل این دو تیم به بازی برگشت در لیگ بیست و دوم برمی گردد، دیداری که نفت با هدایت علیرضا منصوریان موفق شد در آبادان پرسپولیس را شکست داده و با پیروزی و سه امتیازی ارزشمند ترمز تیم گل محمدی را در کورس قهرمانی بکشد تا حالا مهم ترین انگیزه پرسپولیسی ها در این بازی انتقام گیری از نفتی ها باشد.

دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت چهارشنبه 9 شهریور از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. امیر سامان سلطانی، مهدی عالیقدر، هادی طوسی و سعید رحیمی‌مقدم تیم داوری این دیدار را تشکیل می دهند.

انتهای پیام//


آیا این خبر مفید بود؟

1

0


نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط