هوادار- پرسپولیس؛ جنگ تماشایی در دستگردی

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته از لیگ برتر در هفته پنجم عصر امروز شاهد رویارویی هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه دستگری تهران هستیم.



به گزارش خبرنگار ورزشی مجله خبری؛ تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو برد متوالی برابر آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان در تلاش است تا سومین پیروزی خود در فصل جدید را جشن بگیرد، پیروزی که می تواند این تیم را همچنان در صدر جدول نگه دارد، موضوعی که از این حیث برای تیم یحیی گل محمدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پرسپولیسی ها که با اضافه شدن یورگن لوکادیا در خط حمله جان تازه ای گرفته اند در آخرین بازی خود موفق شدند نمایش فوتبالی توام با نتیجه لازم را به دست آورده و با پیروزی و کسب سه امتیاز کامل دیدار نفت با توجه به امتیاز از دست دادن سایر رقبا بر صدر جدول تکیه زده و با روحیه بالاتری در مسیر موفقیت در این فصل قدم بردارند. پرسپولیسی ها در پنجمین دیدار خود در این فصل باید در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم هوادار بروند و برای تداوم صدرنشینی به دنبال کسب هر سه امتیاز این دیدار هستند.

مصاف پرسپولیس و هوادار در حالی انجام می شود که حریف این هفته سرخ ها فصل جدید را با کادر فنی جدید و در راس آنها ساکت الهامی آغاز کرده است. این در شرایطی است که حضور دو مربی سابق پرسپولس در کاد رفنی حریف این هفته سرخ ها می تواند از اتفاقات جالب این دیدار باشد. هوادار ساکت الهامی در فصل جدید دو تساوی، یک پیروزی و یک شکست را در 4 بازی اول خود به دست آورده و با کسب 5 امتیاز رده هشتم جدول را به خود اختصاص داده و با چنین شرایطی خود را برای رویارویی برابر پرسپولیس آماده می کنند.

دو تیم فصل قبل در دو دیدار رفت و برگشت در لیگ برتر دو تساوی را به دست آوردند. تساوی صفر- صفر در دیدار برگشت رقم خورد. این در حالی بود که در دیدار رفت تساوی پرگل 2-2 نتیجه نهایی بود تا در مجموع آن دو بازی پرسپولیس 4 امتیاز ارزشمند را مقابل این تیم از دست بدهد.

دیدار دو تیم هوادار و پرسپولیس امروز از ساعت 19 در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود. بیژن حیدری، حسن ظهیری، محسن سلطانی و وحید زمانی تیم داوری این دیدار را تشکیل می دهند.

انتهای پیام//


آیا این خبر مفید بود؟

4

0


نتیجه بر اساس 4 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط