امام جمعه پردیس؛ تاکنون هیچ نماینده مجلسی در نماز جمعه های پردیس شرکت نکرده است

حجت الاسلام حسینی گفت: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می خواهیم بیشتر در جمع مردم باشند و در نماز جمعه ها و جلسات میز خدمت برای شنیدن صدای مردم حضور داشته باشند.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان تهران؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه تا امروز هیچ نماینده مجلسی در نماز جمعه این شهرستان حضور پیدا نکرده است، گفت: نمایندگان مردم باید بین مردم باشند و از نزدیک مشکلات و حرف های آنان را بشنوند و جایی بهتر از نماز جمعه که آنها حضور دارند و مشکلاتشان را می گویند، نیست.

وی همچنین در جلسه میز خدمت طلاییه بومهن اظهارداشت: تا کنون برپایی مجله خبریمه میز خدمت شهرستان پردیس عملکرد مثبتی داشته و برخی مدیران خوب پای کار آمده اند و به داد مردم رسیده اند اما جای نمایندگان مجلس در این جلسات برای شنید درد و مشکلات مردم خالیست و آنها بعنوان نمایندگان مردم در مجلس موظفند در این جلسات مردمی شهرستان حضور پیدا کنند.

وی افزود:حضور بین مردم شنیدن صدای مردم و دغدغه های آنها الویت است و برخی از موارد که مطرح می شود مسئله قانونی دارد و یک قانونگذار باید در جلسه باشد تا به نمایندگی این مردم در مجلس عنوان کند.

امام جمعه پردیس تاکید کرد: ما از نمایندگان مجلس درخواست داریم در این جلسات حضور داشته باشند، بیایند پای کار، من در نماز جمعه هم گفتم در نماز جمعه شهر ما تاکنون حتی یک نماینده هم حضور پیدا نکرده است، اگر صدای مردم در این جلسات شنیده نشه و تلاشی برای رفع آن نشود مردم به نظام و رهبری بدبین می شوند و این خواسته ی دشمن است.

حجت الاسلام حسینی افزود: ما برای حل برخی موارد در شهرستان پردیس مشکل قانون داریم که خارج از اختیارات مدیران شهرستانی است و نماینده مجلس می تواند آنرا حل کند، ساکنان شهرکی که حدود ۸ هزار نفر جمعیت دارد و سند مالکیتش رو هواست مشکلاتش باید قانونی و در مجلس طرح و حل کرد.

انتهای پیام


پست های مرتبط