بانوان بخشی از مددجویان کمیته امداد گیلان را تشکیل می دهند

بانوان بخشی از مددجویان کمیته امداد گیلان را تشکیل می دهندمدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت گفت: بانوان بخشی از مددجویان کمیته امداد گیلان را تشکیل می دهند.


به گزارش مجله خبری از گیلان ؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان در نشست با اعضای شورا و شهردار رشت و خیر مقدم به آنان با اشاره به اینکه در برابر تمامی افرادی که برای رفع مشکلات مردم در تلاش هستند ادای احترام می کنم اظهار کرد: اعضای شورای شهر رشت در تلاشند تا مشکلات مردم برطرف شود و یقینا با احسان و نیکوکاری می توانیم دغدغه های افراد نیازمند را برطرف کرد.

سید مجتبی جلالی پور با بیان اینکه به عنوان یک شهروند به مردم رشت به واسطه انتخاب افرادی خدوم و پرتلاش برای حضور در جایگاه اعضای شورای رشت تبریک عرض می کنم افزود: وفاق و همدلی و شجاعت عملی شورا و شهرداری رشت به اتفاقات خوبی از جمله اجرای پروژه های متعدد عمرانی در رشت منجر شده است.

وی با تاکید به اینکه در حوزه آسفالت در رشت شاهد انقلابی در این دوره از عمر شوراها در شهر هستیم بیان کرد: ساماندهی تعدادی از افراد بی خانمان نیز با نگاه دلسوزانه شورا و شهرداری رشت در دست انجام است و اقدامات و روحیات این چنینی موجب یک گفتمان مشترک می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان با اشاره به اینکه در کمیته امداد به نوکری و خدمت به مردم افتخار می کنیم افزود: کمتر از ۶۰ درصد مددجویان کمیته امداد استان را بانوان تشکیل می دهند و در سطح استان گیلان ۳۰ دفتر در اختیار داریم که مشغول خدمات رسانی به مردم هستند و گیلان به لحاظ داشتن مددجوی کمیته امداد در رتبه چهارم کشور قرار دارد که عزتمندانه مشغول زندگی هستند.

جلالی پور با بیان اینکه در ماه حدود ۱۷۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می کنیم تصریح کرد : در موضوعاتی همچون پرداخت ودیعه مسکن و.. نیز از مددجویان حمایت می شود و سال گذشته ده میلیارد تومان فقط به صورت اجاره ماهیانه به مددجویان پرداخت شد و در حال حاضر مددجوی واجد شرایط پشت نوبت نداریم.

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از هشتصد فقره جهیزیه شامل گاز، لباسشویی، جارو برقی و.. به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شده است افزود: الحمدالله با اقدامات انجام شده متقاضی جهیزیه پشت نوبت نداریم .

جلالی پور با بیان اینکه بیماران خاص نیازمند نیز تحت پوشش کمیته امداد هستند گفت: ۶ هزار بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که هیچ مامن دیگری ندارند و در حوزه درمان خدمات فرانشیز رایگان دولتی به مددجویان ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه در کمیته امداد استان گیلان ۶۵۰ نفر نخبه داریم افزود: خانواده عزتمند کمیته امداد گیلان تلاش می کند که مشکلات را پشت سر بگذارد .

انتهای پیام/



پست های مرتبط