رییس فدراسیون اسکواش: احداث سالن جدید اسکواش آبادان زمینه ساز برپایی تورنمنت های ملی و بین المللی خواهد شد

رییس فدراسیون اسکواش: احداث سالن جدید اسکواش آبادان زمینه ساز برپایی تورنمنت های ملی و بین المللی خواهد شدرییس فدراسیون اسکواش ابراز امیدواری کرد با احداث سالن و کورت جدید اسکواش در آبادان شاهد بر پایی رقابت هایی در حوزه ملی و بین المللی خواهیم شد.


به گزارش خبرنگار مجله خبری از آبادان، امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز سه شنبه 24 مهر ماه با حضور در آبادان با مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت دیدار و گفت و گو کرد.

محسن وزیری مدیر اداره خدمات اجتماعی شرکت پالایش نفت، ولی اله رضایی مدیر عامل باشگاه، داریوش شیرانی سرمربی پالایش نفت و حسین عبیدی رییس هیات اسکواش منطقه آزاد اروند و سرپرست تیم پالایش نفت در این دیدار که حضور داشتند.

بر این اساس در این دیدار مسایلی نظیر برگزاری منظم لیگ برتر، استعداد یابی، برگزاری لیگ‌های پایه و نوسازی سالن اسکواش آبادان مورد بحث، تحلیل و تبادل نظر واقع شد.

بابک فقیر نایب رییس فدراسیون اسکواش و مهراد آران رییس هیات اسکواش خوزستان نیز در این نشست حضور داشتند.

عزیزی پور در این نشست ضمن قدردانی از اقدام های باشگاه پالایش نفت آبادان در حمایت و سرمایه گذاری از رشته ورزشی اسکواش و حضور منظم در لیگ برتر ابراز امیدواری کرد با احداث سالن و کورت جدید اسکواش در آبادان شاهد بر پایی رقابت هایی در حوزه ملی و بین المللی باشند.

رییس فدراسیون اسکواش از آبادان به عنوان پایگاهی با قدمت در رشته اسکواش کشور یاد کرد و افزود: آبادان شایسته ی بیش از آن چیزی است که امروز در اسکواش و مهم تر در حوزه ی سخت افزار از آن مشاهده می کنیم.

لازم به ذکر است که پس از این دیدار از مجموعه اسکواش شرکت پالایش نفت آبادان که بیش از ۷۰ سال قدمت دارد بازدید به عمل آمد.

تیم اسکواش مردان پالایش نفت آبادان فصل گذشته برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی رقابت های سوپر لیگ باشگاه های کشور را کسب کرد.

رییس فدراسیون اسکواش از روز گذشته(دوشنبه 23 مهر ماه) برای حضور در مجمع انتخابات هیات اسکواش به استان خوزستان سفر کرده است. بر این اساس روز گذشته"مهراد آران" که تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات اسکواش استان بود، با اخذ ۱۶ رای از کل آرای ماخوذه برای مدت چهار سال سکاندار این هیات شد.( اینجا )

انتهای پیام/

عکس: محمد امین انصاری(باشگاه پالایش نفت آبادان)



پست های مرتبط