افزایش ۳۰ درصدی تولید محصولات پنجگانه در پالایشگاه گاز ایلام

افزایش ۳۰ درصدی تولید محصولات پنجگانه در پالایشگاه گاز ایلاممدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش ۳۰ درصدی تولید محصولات پنجگانه در این پالایشگاه در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: با انجام پروژه های مختلف در راستای پایداری تولید و تاب آوری در این شرکت میزان قابلیت اطمینان کلی پالایشگاه به بالاتر از ۹۹ درصد رسید.


به گزارش مجله خبری از ایلام؛ "روح اله نوریان" افزود: این مجموعه با ارسال بیش از ۷۰ هزار تن گاز اتان، ۱۱۰ هزار تن گاز مایع خام و ۵۸۰ هزار بشکه میعانات گازی به شرکت پتروشیمی ایلام کمک شایانی به ایجاد اشتغال و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در استان و جلوگیری از خام فروشی محصولات نموده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام اظهار داشت: تمامی اقدامات انجام شده در این واحد صنعتی منجر به ایجاد قابلیت دسترسی بیش از ۹۹ درصدی در این پالایشگاه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

نوریان ابراز امیدواری کرد که با انجام بدون حادثه تعمیرات اساسی در این پالایشگاه مطابق مجله خبریمه ریزی های انجام شده، آمادگی لازم برای فصل سرد سال ایجاد و گاز مورد نیاز هموطنان به صورت پایدار تأمین شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این مجموعه در ۶ ماهه نخست سال جاری با تزریق بیش از ۸۱۰ میلیون متر مکعب گاز شیرین به شبکه سراسری گام مهمی در راستای پایداری تولید واحدهای تجاری غرب کشور برداشته است.

نوریان تصریح کرد: در همین مدت بیش از ۴۰ هزار تن گوگرد در این پالایشگاه تولید و ۳۵ هزار تن آن از طریق فروش در بورس، جهت تولید محصولات مختلف به مشتریان تحویل شده است.

وی اظهار داشت: متناسب با افزایش ۳۰ درصدی تولید محصولات پنجگانه فروش این محصولات ۲۵ درصد افزایش یافت که با احتساب تزریق حدود ۳۵ هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری توزیع برق، فروش شش محصول پالایشگاه ۲۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.



پست های مرتبط