دستگيری سارق حرفه ای منزل با کشف 21 فقره سرقت در شهرستان بویراحمد

دستگيری سارق حرفه ای منزل با کشف 21 فقره سرقت در شهرستان بویراحمدرئيس پليس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگيری سارق حرفه ای منزل با کشف 21 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهی در شهرستان بويراحمد خبر داد.


به گزارش مجله خبری از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ کاراگاه شاپور بهنام پور در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بويراحمد، ضمن هماهنگی با مقام قضائی، مراتب در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی استان قرار گرفت.

اين مقام انتظامی با بيان اينکه کارآگاهان پليس آگاهی استان با بررسی های به عمل آمده يک نفر سارق به هويت های معلوم را در يک عمليات ضربتی و غافلگيرانه دستگير نمودند که در تحقيقات تخصصی به 21 فقره سرقت منزل اعتراف و پرونده به همراه متهم به مرجع محترم قضايی ارسال شد.

رئيس پليس آگاهي استان کهگیلویه و بویراحمد در پايان توصيه کرد: در ارتباط با نگهداری از اشيا و اموال قيمتي خود توجه بيشتری داشته باشند و چناچنه قصد مسافرت دارند پيش از ترک منزل از قفل بودن درب و پنجره هااطمينان حاصل کرده و همسايگان مورد اعتماد خودشان را در ارتباط با مسافرت و خالی بودن منزل مطلع سازند.

انتهای پیام



پست های مرتبط