فیروزی: ایران در امنیت و آرامش است/ هیچ مشکلی برای میزبانی رویدادهای‌ بین‌المللی نیست

فیروزی: ایران در امنیت و آرامش است/ هیچ مشکلی برای میزبانی رویدادهای‌ بین‌المللی نیستمعاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، گفت: ایران در آرامش و امنیت قرار دارد و هیچ مشکلی برای میزبانی از رویدادهای‌ بین المللی نبست.


به گزارش مجله خبری، مجله خبری فیروزی در حاشیه آیین بین‌المللی ورزش ملی، وفاق ملی، اظهار داشت: چنین مجله خبریمه‌هایی با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف حاکی از این است که کشور در آرامش و امنیت قرار دارد و هیچ مشکلی در خصوص برگزاری رویدادها و میزبانی‌ها نیست.

وی در مورد آخرین وضعیت تخصیص بودجه به فدراسیون‌‌های ورزشی طبق قانونی بودجه ۱۴۰۳، بیان کرد: جدول ۱۲ تبصره ۱۳ را در قانون بودجه ۱۴۰۳ داشتیم اما شواری هایی پیش آمد و هنوز محقق نشده و امیدواریم در نیمه دوم سال جاری محقق شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در مورد رقم در نظر گرفته شده برای ورزش ایران در لایحه بودجه ۱۴۰۴، توضیح داد: جلسات مختلف با سازمان مجله خبریمه و بودجه داشته ایم و دولت سعی کرده از حمایت کند و اگر جایی نگرانی وجود داشته باشد قطعا مجلس حمایت خواهد کرد تا منابع وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی تقویت شود اما اعتبارات موجود کافی نیست و فدراسیون ها با توجه به تورم مشکلات زیادی در خصوص تجهیزات، تهیه بلیت و زیرساخت‌های ورزشی دارند که باید حمایت جدی شوند.

انتهای پیام/



پست های مرتبط