بستر شناسایی و شکوفایی استعداد جوانان قزوین در ورزش های الکترونیک مهیا شده است

بستر شناسایی و شکوفایی استعداد جوانان قزوین در ورزش های الکترونیک مهیا شده استرئیس هیئت ورزشهای همگانی استان قزوین گفت: با راه اندازی کمیته ورزش الکترونیک در استان امیدواریم شاهد شناسایی و بروز استعدادهای جوانان در این رشته جدید باشیم.


به گزارش مجله خبری از قزوین, شنبه شب در مراسمی با حضور جواهری معاون اداره ورزش و جوانان، مهدی عبدیان رئیس هیئت ورزش های همگانی استان، الله وردیها، پازوکی، جباری عضو هیئت رئیسه و احمدی مدیر اجرایی اتاق بازرگانی، جمعی از گیمرها و علاقمندان باشگاه ورزش های الکترونیک قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

مهدی عبدیان رئیس هیئت ورزشهای همگانی دراین مراسم اظهارداشت: در هیئت ورزش های همگانی شاهد استقبال خوبی از سوی مردم هستیم و چون رشته های زیادی در زیرمجموعه این هیئت است امیدواریم شاهد توسع روز افزون آن در میان خانواده ها باشیم.

عبدیان تصریح کرد: ورزش همگانی بسیار گسترده است و می تواند در فضاهای باز و بسته با کمترین هزینه اجرا شود و ما هم تلاش می کند این ورزش را در سبد خانوادها بگنجانیم.

رئیس هیئت ورزش همگانی استان قزوین یادآورشد: همه سنین از کودکان تا سالمندان می توانند در ورزش های همگانی شرکت کنند و امیدواریم در راستای ترویج این رشته با کمک مردم و سایر دستگاهها به دستاوردهای بهتری برسیم.

در ادامه از سوی رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان قزوین، دانیال جعفری مقدم بعنوان رئیس کمیته ورزشهای الکترونیک قزوین معرفی شد.

همچنین باشگاه اسکدی برای فعالیت ورزش الکترونیک در قزوین افتتاح شد.

این باشگاه در خیابان دانشگاه انتهای بلوار شهید مدنی در دو طبقه راه اندازی شده و دارای 5 سیستم کامپیوتری پلی استیشن PC و پنج سیستم CONSOL است که برای تجهیز و راه اندازی آن 35 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

انتهای پیام



پست های مرتبط