دعوت هاپکیدو GHA ایران به مسابقات بین الملی هاپکیدو در کشور روسیه

دعوت هاپکیدو GHA ایران به مسابقات بین الملی هاپکیدو در کشور روسیهرییس گروه هاپکیدو GHA ایران خبر داد : گروه هاپکیدو GHA ایران برای حضور در مسابقات بین‌المللی به روسیه دعوت شد.


به گزارش مجله خبری ، جعفر نوایی رییس گروه هاپکیدو GHA ایران در این خصوص گفت: مسابقات بین‌المللی هاپکیدو کاپ آزاد در آبان ماه سال جاری در روسیه برگزار میشود .

نوایی افزود: این مسابقات در تاریخ ۱۷ الی ۲۰ آبان سال جاری در شهر سن پترزبورگ روسیه با حضور ۹ کشور برگزار خواهد شد .

وی اضافه کرد: بعد از تشکیل فدراسیون هاپکیدو روسیه این پنجمین دوره مسابقات بین الملی در روسیه است که ایران هم برای حضور در مسابقات دعوت شده است .

رییس گروه هاپکیدو GHA ایران خاطرنشان کرد: این مسابقات در رده های سنی مختلف و شامل مبارزه ، افت طول ، افت ارتفاع ، دفاع شخصی و سلاح سرد برگزار میشود.

نوایی تاکید کرد : تیم ایران شامل هشت نفر شامل مربی تیم، سرپرست تیم ،کارشناس ورزشی و ورزشکاران است .

نوایی خاطر نشان کرد: اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم را آقایان جعفر نوایی ، مهدی نظری منظم، رضا براتی ، سید احمد هدایی، حسین وفایی نژاد ، پارسا خدادی ، ابوالفضل ولیزاده ، یوسف شاکری تشکیل می‌دهند.

وی گفت: امروز هاپکیدو GHA ایران علاوه بر بعد فنی در بعد مسابقاتی نیز در سطح دنیا و بین‌الملل شناخته شده است و دارای جایگاه و اعتبار می‌باشد.

نوایی افزود: این امر نشان از مجله خبریمه‌ریزی انجام گرفته شده توسط هاپکیدو GHA هست برای آینده درخشان‌تر و بهتر که صورت پذیرفته است.

وی در پایان گفت: پرونده اعزام از طرف فدراسیون جهت دریافت مجوز به شورای برون مرزی ارسال شده است.



پست های مرتبط