دکتر سجادی رشته دو و میدانی را ویژه ببیند / برای مسابقات آسیایی کار سختی در پیش داریم

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: هنوز تصمیمی برای دور شدن از ورزش قهرمانی نگرفته ام.



به گزارش خبرنگار ورزشی مجله خبری از لرستان ؛ احسان حدادی شامگاه پنجشنبه در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور که به میزبانی خرم آباد در حال برگزاری است ، اظهار کرد: متاسفانه دو و میدانی حال و روز خوشی ندارد و علت آن هم به یک و دو یا سه سال گذشته بر نمی گردد بلکه نزدیک به ده سال است که استعداد یابی ،کار زیرساختی در دو و میدانی کشور انجام نشده است .

او با بیان اینکه مربیان خوب برای تمرین ورزشکاران دو و میدانی جذب نکرده اند، افزود: بیست سال قبل زمانی که مربیان روس و اوکراینی وارد دو و میدانی کشور شدند دو ومیدانی ما متحول شد ؛ دوازده سال قبل به فدراسیون پیشنهاد دادم ، زمانی که برای ورزشکار مربی بین المللی می آورید دو مربی ایرانی نیز در کنار این مربی بین المللی قرار دهید تا از آنها یاد بگیرند؛ اگر این کار انجام می شد الان مربیان داخلی نیز در سطح مربیان بین المللی قرار داشتند.

ملی پوش پرتاب دیسک ایران تصریح کرد: البته مربیان ایرانی نیز زحمت می کشند و به پیشرفت ورزشکاران علاقه مندند ولی دو ومیدانی جهان وحتی آسیا چندین پله از ما جلو تر است.

حدادی با بیان اینکه برای مسابقات آسیایی کار سختی در پیش داریم ، خاطر نشان کرد: وضعیت دو و میدانی ما در مسابقات غرب آسیا بسیار خوب است ولی اگر قصد مدال آوری در مسابقات آسیایی و المپیک را داریم باید مجله خبریمه مدونی داشته باشیم.

او بیان کرد: دو ومیدانی ایران با توجه به کثرت مدال ها در المپیک و بازی های آسیایی طی سالهای اخیر کارنامه موفقی نداشته است و تک مدال ها و درخشش های مقطعی نمی تواند تضمین کننده مدال آوری برای این ورزش مفرح و مادر باشد .

* دکتر سجادی رشته دو و میدانی را ویژه ببیند

نایب قهرمان المپیک در رشته پرتاب دیسک در خصوص "دکتر سجادی" مقام عالی وزارت ورزش وجوانان نیز گفت: اول از همه به "دکتر سید حمید سجادی" خسته نباشید می گویم و امیدوارم در کارشان به عنوان وزیر ورزش وجوانان موفق باشند؛ دکتر سجادی به عنوان یک ورزشکار و قهرمان دارای پیشینه روشنی در ورزش کشور است وافتخار می کنیم که یک نفر از خانواده دو و میدانی در راس وزارت ورزش وجوانان قرار گرفته است ؛ ولی توقعم از دکتر سجادی بسیار زیاد است زیرا می تواند دو ومیدانی را ویژه ببینند و نام ماندگاری برای خود بعد از وزارت برجای بگذارد.

* تصمیمی برای دور شدن از ورزش قهرمانی نگرفته ام

احسان حدادی در خصوص آخرین وضعیت تمرینی خود نیز خاطر نشان کرد: بعد از المپیک به همراه فیزیوتراپ تنها دارم تمرین می کنم ؛ بعد قرار است 15 روز هم با "مک ویلکینز" مربی آمریکایی کار کنم و همچنین دو مسابقه هم در آمریکا انجام دهم وسپس برای تیم ملی کشورمان کارم را انجام خواهم داد.

برنده مدال نقره بازیهای المپیک لندن 2012 در پرتاب دیسک با بیان اینکه هنوز تصمیمی برای دور شدن از ورزش قهرمانی نگرفته ام ، یادآورشد: درحال حاضر در گیر ورزش قهرمانی هستم ولی چون دو و میدانی رشته سختی است و مدیریت در آن هم سخت تر از خود رشته است اگر بتوانم روزی به دو و میدانی کمک کنم و چیز هایی که در دو ومیدانی جهان یاد گرفته و آموخته ام را در اختیار رشته دو و میدانی کشور قرار دهم ورود خواهم کرد ، البته به دنبال جایگاهی نیستم و هدفم این است که در سیستم مدیریتی کشور در هر جایگاهی که قرار بگیرم به رشته خودم یعنی ورزش دو و میدانی کمک کنم.

انتهای پیام

گفت و گو : محمود داوودی نژاد



پست های مرتبط