دو و میدانی لرستان با هیات جدید آینده درخشانی دارد

برنده مدال نقره بازیهای المپیک لندن 2012 در پرتاب دیسک گفت: دو ومیدانی لرستان استعداد خوبی در پرتاب ها و استقامت دارد.



به گزارش خبرنگار ورزشی مجله خبری از لرستان ؛ احسان حدادی روز پنجشنبه در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی دو ومیدانی کشور که به میزبانی خرم آباد در حال برگزاری است در خصوص جایگاه دو و میدانی لرستان ، اظهار کرد: وجود بزرگانی مانند سید مصطفی کریمی ،محمد رضا پور فرخ ، محسن شاهرخی ،رضا هدایتی ، فهیمی ، صالح نیا و... در دو ومیدانی کشور باعث شده که دو ومیدانی لرستان در گذشته سابقه درخشانی داشته باشد ؛ در یک مقطع نیز محسن شاهرخی مربی من در تیم ملی بود و زحمات زیادی برای من کشید.

نایب قهرمان المپیک لندن 2012 در رشته پرتاب دیسک افزود: لرستان استعداد خوبی در پرتاب ها و استقامت دارد ، افزود: هیات جدید دو ومیدانی لرستان با حضور سیاوش سپهوند نوید روز های بسیار درخشان برای آینده دوومیدانی ایران واین استان را می دهد.

حدادی با اشاره به حمایت ها وکمک های حسین رحمتی از لحاظ امکانات به دو ومیدانی لرستان ، تصریح کرد: آقای رحمتی خود از ورزشکاران دو و میدانی بوده اند ؛ همچنین سیاوش سپهوند در ریاست هیات دو ومیدانی استان تلاش می کنند تا دو و میدانی لرستان به آن جایگاه واقعی خود برسد ولی به شخصه توقع دارم که آقای سپهوند یک مجله خبریمه ریزی خوب که بهتر از پول زیاد هم می تواند تاثیر بگذارد در نظر بیگرند .

این ملی پوش دو ومیدانی و دارنده مدال نقره المپیک لندن در پرتاب دیسک با اشاره به امکانات و شرایط لرستان برای دو ومیدانی ،تاکید کرد: لرستان این پتانسیل را دارد که در مسابقات آسیایی سه مدال بگیرد .

احسان حدادی گفت: برگزاری اردو های دو ومیدانی می تواند باعث انگیزه افراد شود و هرچه مسابقات قشنگ تر برگزار شود این ورزش بهتر دیده خواهد شد.

انتهای پیام

گفت وگو : محمود داوودی نژاد



پست های مرتبط