فولاد خوزستان 1 - 2 استقلال؛ هلهله مجیدی و بازیکنان در فولاد آره نا

تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم استقلال بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب مهمانش شد.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از اهواز ، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب 24 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 19:45 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره نا میزبان تیم استقلال بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب مهمانش شد.

تیم فولاد خوزستان از 26 دیدار قبلی خود 11 برد، 9 تساوی، 6 باخت 42 امتیاز کسب کرده بود و موقتا در رده چهارم جدول جای دارد و برای حفظ جایگاه خود باید در این دیدار به پیروزی دست یابد.

این دیدار قرار بود با حضور تماشاگران برگزار شود تا بالاخره بعد از مدت ها عدم حضور تماشاگران بر روی سکوها به دلیل همه گیری کرونا ویروس، با تشویق های هواداران همراه شود، اما در نهایت اعلام شد این دیدار نیز بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

نیمه اول این دیدار هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند اما در نهایت منجر به گل نشد و دو تیم در پایان 45 دقیقه با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

نیمه دوم این دیدار بالاخره طلسم دروازه ها با گلزنی استقلالی ها باز شد. در این صحنه روی حمله شاگردان فرهاد مجیدی توپ به صالح حردانی رسد و این بازیکن توپ را به امیرحسین حسین زاده پاس داد تا این بازیکن در دقیقه 53 اولین گل مسابقه و تیمش را به ثمر برساند. در ادامه باز هم استقلال به گل رسید. در این صحنه روی پیش روی بازیکنان فرهاد مجیدی در دقیقه 73 این مرتبه صالح حردانی صاحب توپ شد و با حرکت در عرض توانست با شوتی دیدنی توپ را از میان بازیکنان حریف با گوشه دروازه شهاب گردان شلیک کند و تیمش را دو بر صفر پیش اندازد. فولادی ها اما در دقیقه 92 یکی از گل های خورده را جبران کردند در این صحنه روی پیش روی شاگردان نکونام توپ به ساسان انصاری رسید و این بازیکن توپ را به علیرضا کوشکی پاس داد و این بازیکن توانست دروازه استقلال را بازکند. در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به پایان رسید و دستان استقلالی ها به جام لیگ بیست و یکم نزدیکتر شد. تیم فولاد خوزستان نیز که هفته پیش توانسته بود در آبادان دربی را ببرد، دستش از امتیاز های هفته بیست و هفتم آن هم در خانه خالی ماند.

جواد نکونام در این دیدار شهاب گردان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، وحید حیدریه، آرش رضاوند(33 محمد آبشک)، حمید بوحمدان(74 ساسان حسینی)، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی(74 مجتبی نجاراین) و لوسیانو پریرا را برای رقابت با تیم استقلال انتخاب کرده بود.

همچنین بازیکنان فرهاد مجیدی در این دیدار را سید حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی(68 سعید مهری)، تشکیل داده بودند.

محمد حسین زاهدی فر با کمک های حسین مرادی، علی احمدی و کوپال ناظمی قضاوت این دیدار و محمود رفیعی نیز نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

زبیر نیک نفس در دقیقه 26، امیرحسین حسین زاده(72) و سید حسین حسینی(96) از استقلال و محمد آبشک(66) و ساسان انصاری(80) از فولاد با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 42 امتیاز موقتا در رده چهارم و تیم استقلال با 63 امتیاز در رده اول لیگ برتر بیست و یکم جای دارند/انتهای پیام



پست های مرتبط