دو برزیلی جدید میهمان تمرین استقلال!

تمرین استقلال در لیگ برتر، امروز عصر با صحبت‌های فرهاد مجیدی در جمع بازیکنان آغاز شد.



به گزارش مجله خبری؛ سرمربی استقلال ضمن تشکر از بازیکنانش بابت نمایش خوبشان برابر فولاد و کسب عنوان قهرمانی لیگ به آنها گفت: از شما بابت این فصل و تلاش و همت‌تان تشکر می‌کنم. همچنین از همکارانم در کادرفنی تشکر می‌کنم. مربیان خوبمان، آقای پین، آقای مصطفوی، آقای نوشادی و آقای غلامپور زحمات زیادی کشیدند تا به موفقیت رسیدیم.

وی افزود: می‌دانید دلیل موفقیت شما در این فصل چه بود؟ شما یک تیم بودید. شما همدل بودید و این رمز موفقیت شما بود. روز اول هم به شما گفتم که اگر همدل باشید و یک تیم باشید، هیچکس نمی‌تواند به مانع از موفقیت شما شود.

سرمربی استقلال در پایان اضافه کرد: الان تنها خواسته من از شما این است که در سه بازی باقی‌مانده با تمام توان خود تلاش کنیم که با نتایج خیلی خوب لیگ را تمام کنیم و یک فصل رویایی را به هوادارانمان هدیه کنیم.

بعد از صحبت‌های فرهاد مجیدی، بازیکنانی که روز گذشته به صورت فیکس برابر فولاد به میدان رفته بودند، به ریکاوری و سایرین بعد از گرم کردن و کارهای سرعتی در قالب دو گروه به فوتبال درون تیمی زیر نظر کادرفنی مشغول شدند.

بخش پایانی این تمرین را شوت‌زنی به سمت دروازه‌ها تشکیل داد.

روزبه چشمی مدافع هافبک مصدوم استقلال، در این تمرین حضور داشت و تحت مداوای کادر پزشکی تیم قرار گرفت.

دو فرزند رافائل سیلوا مدافع برزیلی، مهمان تمرین امروز استقلال بودند و با استقبال گرم بازیکنان استقلال روبه‌رو شدند.

بازیکنان استقلال فردا (دوشنبه) استراحت می‌کنند و از روز سه‌شنبه خود را آماده مصاف با آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی خواهند کرد.

انتهای پیام //



پست های مرتبط