پرسپولیس قهرمان نشد اما دنیا به آخر نرسیده است/ حذف از آسیا شوک بدی برای تیم گل‌محمدی بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و نمی توان هر سال از یک تیم انتظار قهرمانی داشت؛ حتی تیمی مثل منچستر و بارسا هم در فصول مختلف شرایطی پیدا می کنند که قهرمان نمی شوند، با این تفاسیر با قهرمان نشدن پرسپولیس در این فصل دنیا به آخر نرسیده است.



محمدرضا زادمهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت وگو با خبرنگار گرده ورزشی مجله خبری با اشاره به شرایط پرسپولیس در این فصل اظهار داشت: مجموعه ای از اتفاقات و حوادث دست به دست هم داد تا دست پرسپولیس از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه بماند اما مهم این است که تیم از ابتدای فصل تا به امروز تلاش ویژه ای برای رسیدن به قهرمانی داشت ولی در نهایت این اتفاق در این فصل برای تیم رقم نخورد.

وی ادامه داد: به نظر من دوران افت پرسپولیس در این فصل از جایی شروع شد که تیم از حضور در آسیا محروم شد و همین مسئله قرمزها را با شوک بدی روبرو کرد. برای تیمی که دو سه سال اخیر دو حضور در فینال آسیا را تجربه کرده، هضم دوری از لیگ قهرمانان سخت بود. ضمن این که پرسپولیس پس از جدایی چند ستاره اش در ابتدای فصل به خاطر شرایط خاص و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی اش با مشکلات ویژه ای روبرو شد و مجموعه این عوامل در نهایت شرایط خاصی را برای پرسپولیس رقم زد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتظار هواداران در خصوص ثبت ششمین قهرمانی متوالی برای این تیم تصریح کرد: مهم ترین موضوع در این مورد این است که تیم و مجموعه عوامل آن برای رسیدن به هدف تلاش کردند. شما ببینید در کشورهای دیگر و تیم های مطرح دنیا نیز ممکن است دوران افتی پیش بیاید. به عنوان مثال منچستر یا بارسا در بعضی از فصول دست شان از قهرمانی کوتاه ماند و این یعنی تیم های دیگر هم فعالیت داشته اند. البته لازم است به این موضوع اشاره کنم در برهه ای از فصل سرنوشت قهرمانی در دست خودمان بود اما متاسفانه عدم تمرکز و استرس حاکم در تیم باعث شد فرصت های خوبی را از دست بدهیم.

زادمهر در مورد آینده این تیم به خبرنگار مجله خبری گفت: اگر ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر برای پرسپولیس به دست می آمد، این موضوع برای همه ما اتفاق شیرین و دلچسبی بود اما الان هم دنیا به آخر نرسیده است و پرسپولیس می تواند دوباره به روزهای اوج خود بازگشته و قهرمانی ها و موفقیت های خوب و دلچسبی را برای همه ما رقم بزند.

وی در پایان تصریح کرد: پرسپولیس همواره در سایه حمایت هواداران و پیشکسوتان خود شرایط سخت را پشت سر گذاشته و به ساحل آرامش رسیده است، در شرایط کنونی نیز این موضوع دور از دسترس نیست. پیشکسوتان و هواداران باید با خویشتن داری و ادامه حمایت از پرسپولیس کمک کنیم تا این تیم دوباره از جای بلند شده و دوباره افتخارات گذشته اش را در فوتبال ایران و آسیا به ثبت برساند.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//



پست های مرتبط