استعفا یا عزل عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

مجتبی لطفی عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان تصویری از جلسه هماهنگی هیئت مدیره باشگاه سپاهان با کادر فنی تیم فوتبال سپاهان در صفحه فضای مجازی خود منتشر کرد که‌یکی از‌اعضای هئیت مدیره باشگاه در آن غایب است.



به گزارش‌خبرگزاری‌مجله خبری‌ از اصفهان،مجتبی لطفی عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان تصویری از جلسه امشب هماهنگی هیئت مدیره باشگاه سپاهان با کادر فنی تیم فوتبال سپاهان در صفحه فضای مجازی خود منتشر کرد که‌ برای چندمین بار علی افضل یکی از‌اعضای هئیت مدیره باشگاه در جلسه غایب است.

علی افضل سرمربی مربی سرشناس فوتسال کشورمان از سال 99عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان‌بود، اما از اواخر اردیبهشت ماه سال‌جاری پس از تصمیم باشگاه سپاهان مبنی بر تیمداری نکردن در لیگ‌برتر فوتسال بیش از 50 روز است در جلسات هیئت مدیره دیده نشده است و به نظر‌ می رسد‌ علی افضل از هیات مدیره سپاهان استعفا داده یا کنار گذاشته شده است.

البته علی افضل در اواسط خردادماه در این خصوص اظهار نظری کرده و عنوان نموده بود: بعد از خبر انحلال تیم فوتسال سپاهان از طرف اعضای هیئت مدیره دیگر خبر خاصی ندارم و نمی‌دانم که آیا امتیاز این تیم واگذار شده یا خیر؟ هیچ اطلاعی ندارم. بعد از خبر انحلال تیم فوتسال سپاهان دیگر به جلسات هیات مدیره نرفتم و استعفا هم نداده‌ام؛ البته نرفتنم به جلسات باشگاه اعتراض نیست فقط تمایل نداشتم به جلسات بروم.

حال یک ماه از این مصاحبه می گذرد و تصویر منتشر شده توسط مجتبی لطفی نشان می دهد که عدم تمایل حضور علی افضل‌در هیئت مدیره در روزهای حساس باشگاه بسیار طولانی شده است و به احتمال زیاد باید منتظر عضو جدید هیئت مدیره در باشگاه سپاهان باشیم.

انتهای پیام



پست های مرتبط