حمایت از استقرار صنایع سبز و «های تک» در استان قزوین در اولویت است

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: حمایت از استقرار صنایع سبز و «های تک» و استفاده از شرکت های دانش بنیان در صنعت در اولویت مجله خبریمه های سازمان قرار دارد.



به گزارش خبرنگار اقتصادی مجله خبری از قزوین؛ آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن و تجلیل از واحدهای نمونه استان چهارشنبه شب با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، رجب رحمانی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، میثم پیله فروش معاون اقتصادی، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از صنعتگران در سالن اجتماعات دانشکده آینده پژوهی قزوین برگزار شد.

عزیزالله افضلی در این مراسم اظهارداشت: در دهه تولید و تجارت سعی کردیم بیشتر شنونده مطالبات و مشکلات صنعتگران باشیم و آنچه در توان داریم برای گره گشایی از مشکلات بکار گیریم.

وی افزود: استان قزوین با شاخصه هایی که دارد از جمله نزدیکی به بازار مصرف، دسترسی به نیروی انسانی ماهر و زیرساختها مورد توجه سرمایه گذاران است و رشد خوبی در توسعه صنعتی را شاهدیم.

افضلی تصریح کرد: امکانات خوبی را باید به صورت تولید محوری دنبال کنیم زیرا توجه دولت به حمایت از تولید داخلی جدی است و تغییراتی در قوانین و دستورالعمل های ورود کارها اتفاق افتاده و به نفع تولید تصمیماتی گرفته شده است که می تواند راهگشا باشد.

وی اظهارداشت: توجه دولت به استفاده از کالای ایرانی و توانمندی داخلی مورد توجه قراردارد و امیدواریم با مجله خبریمه ریزی ها بتوانیم به اهداف برسیم.

رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: بازار خوبی در حوزه کشورهای همسایه و آب های آزاد داریم که در لجستیک و ترانسفر کالا می تواند نتایج خوب اقتصادی برای استان قزوین داشته باشد و با تاکید رهبری بر تولید دانش بنیان در استان نیز توجه به صنایع دانش بنیان را جدی گرفته ایم.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم در حوزه اقتصادی مجله خبریمه ریزی منسجمی داشته باشیم و از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم به دستاوردهای خوبی می رسیم.

افضلی یادآورشد: دانشگاههای شاخصی در استان وجود دارد که با بهره گیری از توان علمی آنها و نیز بهره گیری از صنایع سبز و های تک می توانبم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و به جهش تولید در عرصه صنعت دانش محور برسیم.

در ادامه از 34 طرح صنعتی و واحد نمونه صنعتی و تولیدی استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام



پست های مرتبط