اگر مدیران به وظایف خود عمل کنند مراجعه مردم به نمایندگان کمتر می شود

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیران وظایف خود را بدرستی انجام دهند مراجعه مردم به نمایندگان کمتر شده و فرصت برای قانونگذاری بیشتر می شود.



به گزارش خبرنگار اقتصادی مجله خبری از قزوین؛ شورای اداری استان قزوین روز چهارشنبه با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، شعبانی رئیس کل دادگستری و رجبی دادستان استان و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری برگزار شد.

رجب رحمانی در این جلسه اظهارداشت: پیامبر(ص) می فرماید:«من بر امتم از فقر نمی ترسم اما از ضعف مدیران، بی مجله خبریمگی و سوء مجله خبریمه می ترسم.» و ما هم باید انتخاب مدیران قوی و سالم خدمت رسانی را شتاب بخشیم تا مردم راضی شوند.

وی اضافه کرد: یک مدیر ترسو، فاسد و طماع کشور را به فنا می دهد و باید مراقب باشیم تا افراد توانمند و سالم روی کار بیایند و مسئولیت بپذیرند.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به توصیه های امام راحل و رهبری عمل می کردیم امروز کمتر مشکل داشتیم.

رحمانی یادآورشد: این که نمایندگان نباید در انتصابها دخالت کنند به روی چشم به شرط آنکه کسان دیگر اعم از ائمه جمعه و افرادی که دو ماه برای رئیس جمهور تبلیغات کرده اند نیز دخالت نکند اما جایگاه مشورتی نمایندگان که همه انتظار دارند مشکلاتشان را حل کنند باقیست.

وی بیان کرد: اگر دفاتر نمایندگان تعطیل شود بیبنید چه کسی می خواهد به فریاد مردم برسد.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قزوین استان بزرگی نیست و مدیران می توانند به طور مستمر به شهرستانها سفر کنند و در میان مردم باشند و پشت میز نشینی معنا ندارد.

وی بیان کرد: وظیفه همه مدیران و استاندار و نمایندگان خدمت به مردم است و کسی حق ندارد برای خدمت خود منتی بگذارد.

برخی کارها در استان کند پیش می رود

رحمانی اضافه کرد: برخی کارها در استان خیلی کند پیش می رود از جمله در حوزه اوقاف بیش از 40 سال است مشکل داریم و روستایی و شهری برای یک اقدام معمولی باید سالها منتظر باشد و کارها قفل شده است.

وی گفت: مجمع نمایندگان تلاش می کند با تعامل و اتحاد در مسیر خدمت به مردم گام بردارد و در خدمت همه مدیران هستیم تا اگر موضوعی نیاز به پیگیری در تهران داشت انجام دهیم.

عضو کمیسیون مجله خبریمه و بودجه مجلس یادآورشد: لایحه قانون مجله خبریمه 5 ساله هفتم آماده شده و مدیران بایستی بموقع برای دریافت اعتبارات ملی اقدام کنند تا بتوانیم اعتبارات مناطق محروم را نیز دریافت کنیم.

رفع قوانین مزاحم را در مجلس پیگیری می کنیم

رحمانی تصریح کرد: 13 هزار و 500 قانون داریم که برخی متضاد و مزاحم و موازی هستند که باید اصلاح و یا حذف شود تا کارها روان شود.

وی اظهارداشت: اگر مدیران وظایف خود را درست انجام دهند بدون شک مراجعه مردم به دفاتر نمایندگان کمتر می شود و ما فرصت بیشتری برای قانون گذاری خواهیم داشت و آمادگی داریم هر جا مشکلاتی هست در نشست با وزرا برای حل آن اقدام کنیم.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تامین آب شرب و کشاورزی در استان از دغدغه های همه مردم و مسئولان است و باید پیگیری لازم برای اجرای طرح های آبرسانی بسرعت انجام شود.

انتهای پیام



پست های مرتبط