مراقب جنگ ترکیبی دشمن برای ناامید کردن مردم باشیم

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با جنگ های ترکیبی بدنبال بی اعتماد سازی هستند و مدیران باید برای مقابله با این ترفند اقدام کنند.



به گزارش خبرنگار اقتصادی مجله خبری از قزوین؛ شورای اداری استان قزوین روز چهارشنبه با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، شعبانی رئیس کل دادگستری و رجبی دادستان استان و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری برگزار شد.

فاطمه محمد بیگی در این جلسه گفت:در نظامی هستیم که برکت ولایت و امامت چراغ هدایت انسانهاست لذا همه باید رزمایش خدمت برگزار کنیم و سه قوه با بسیج امکانات برای گره گشایی از مشکلات گام بردارند.

وی بیان کرد: امروز وقت سیاسی کاری گذشته و مردم دیگر ناخدمتی را نمی پذیرند وقتی سه قوه هم سو هستند دیگر تعلل پذیرفته نیست.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرچند هنوز موفق به مهار تورم نشده ایم اما باید مراقب باشیم و با نظارت مستمر نگذاریم سنگینی تنظیم بازار موجب شود رسالت جهادکشاورزی به فراموشی رود.

محمد بیگی اظهارداشت: تشکیل پلیس امنیت اقتصادی می تواند در پیشگیری از تخلف در این عرصه موثر باشد.

وی بیان کرد: از استاندار انتظار داریم برای افراد بی خانمان بویژه زنان سرپرست خانوار فکری کنند و با جلسات روسای استانی سه قوه با حضور شورای معاونان برای گره گشایی از مشکلات اقدام شود.

محمد بیگی از ساخت واحد صنفی در کنار بنای تاریخی دربکوشک انتقاد کرد و خواستار هماهنگی بیشتر میان دستگاههای اجرایی شد.

وی گفت: در سرکشی به حوزه های انتخابیه انتظار داریم مدیران استانی حضور یابند تا در محل برای رسیدگی به مطالبات مردم تصمیم گیری شود زیرا بازدید میدانی اثر زیادی در حل مشکلات دارد.

انتهای پیام



پست های مرتبط