دوره مربیگری فوتبال درجه A کنفدراسیون فوتبال آُسیا در قزوین آغاز شد

دوره مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مدرسان برجسته فدراسیون فوتبال با حضور 24 مربی در قزوین آغاز شد.



به گزارش خبرنگار ورزشی مجله خبری از قزوین؛ دوره مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا عصر دوشنبه با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان و مهدی عبدیان از حامیان مالی و فعالان صنعتی استان در مجموعه فرهنگی ورزشی کانون رشد مینودر قزوین آغاز شد.

این دوره مربیگیری با مدرسی استادان اردشیر پورنعمت و میرمسعود میرزاده تا 4 شهریور ماه به صورت سه مرحله ده روزه به میزبانی هیئت فوتبال با حضور 24 مربی برگزار می شود.

مدیریت دوره را نیز سعید کاکاوند عهده دار است.

حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در مراسم افتتاح این دوره مربیگری اظهارداشت: استان قزوین با اقدامات زیربنایی و اصولی که توسط کمیته آموزش هیئت فوتبال تدارک دیده شده و اجرا می شود توانسته به جایگاه شاخصی در عرصه ارتقای توانمندی فعالان رشته فوتبال برسد و این رویکرد با تلاش مجموعه همکارانی دلسوز تداوم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ورزش مزیت های فراوان جسمی، روحی و معنوی دارد و در اولین گام می تواند آستانه تحمل ورزشکاران را بالا ببرد و آنها را در عرصه آسیب ها مصون کند لذا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

باجیوند اظهار داشت: اگر بخواهیم در مواجهه با مشکلات شخصی و اجتماعی موفق شویم و با چالش های کمتری از این مسیر عبور کنیم باید به ورزش اهمیت دهیم و آن را در زندگی جدی بگیریم.

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین تصریح کرد: دومین بار است که افتخار داریم میزبان دوره مربیگری فوتبال درجه A در استان باشیم و بتوانیم در ارتقای سطح علمی مربیان نقش مهمی ایفا کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین تصریح کرد: در این دوره 24 نفر از مربیان شاخص سراسر کشور در دوره A حضور دارند و در کلاس های قبلی نیز 7 نفر در کلاس C و 15 نفر در کلاس B شرکت داشته اند.

باجیوند گفت: در این دوره از اساتید برجسته رشته فوتبال دعوت کرده ایم تا تدریس موضوعات این کلاس را بر عهده بگیرند و میرمسعود میرزاده و پور نعمت از مدرسان بین المللی کار تدریس را انجام می دهند.

وی اظهارداشت: سعی کرده ایم بهترین اساتید را در این دوره دعوت کنیم تا کیفیت کلاس ها در سطحی باشد که بتواند رضایت مندی شرکت کنندگان و تقویت بنیه علمی و مهارتی آنها را فراهم کند.

توجه به اخلاق و مسائل معنوی جدی گرفته شود

باجیوند در ادامه اظهارداشت: از شرکت کنندگان انتظار داریم فارغ از مشکلات و مشغله های زندگی و کاری در مدت یک هفته دوره آموزش مربیگری همه تمرکز خود را در کلاس حفظ کنند و در کنار آن به مسائل اخلاقی و فرهنگی هم توجه کنند تا بتوانند مربیان خوبی برای تربیت فوتبالیست های جوان و نوجوان کشور باشند.

انتهای پیام



پست های مرتبط