قزوین می تواند پایلوت برگزاری دوره های حرفه ای ورزش باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با وجود نیروی انسانی ماهر و ظرفیت های مناسب آمادگی داریم قزوین را به پایلوت برگزاری دوره های آموزشی حرفه ای در رشته های مختلف ورزشی تبدیل کنیم.



به گزارش خبرنگار ورزشی مجله خبری از قزوین؛ دوره مربیگری فوتبال درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا عصر دوشنبه با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان و مهدی عبدیان از حامیان مالی و فعالان صنعتی استان در مجموعه فرهنگی ورزشی کانون رشد مینودر قزوین آغاز شد.

این دوره مربیگیری با مدرسی استادان اردشیر پورنعمت و میرمسعود میرزاده تا 4 شهریور ماه به صورت سه مرحله ده روزه به میزبانی هیئت فوتبال با حضور 24 مربی برگزار می شود.

مدیریت دوره را نیز سعید کاکاوند عهده دار است.

عباس علایی مقدم در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری گفت: رشته فوتبال ویترین ورزش کشور است و شما مربیان در عرصه مهمی وارد شده اید و مسئولیت سنگینی دارید که باید در تربیت جوانان توانمند و سالم همه تلاش خود را به کار گیرید تا ورزشکارانی حرفه ای و اخلاق مدار را تربیت کنید.

علایی مقدم تصریح کرد: شما مربیان در ابعاد تربیتی و فنی نیز ورود کرده اید و همت شما در ارتقای دانش مهارتی و تاثیرگذاری بهتر در تربیت ورزشکاران آینده جای تقدیر دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: کلاس مربیگری درجه A دوره ای در سطح بین المللی است و حضور اساتید برجسته فدراسیون فوتبال در این دوره می تواند نوید بخش دوره ای کیفی و مطلوب و اثرگذار باشد.

علایی مقدم اضافه کرد: بسیار خوشحالیم که در استان قزوین هم اساتید برجسته ای داریم که مدرس فوتبال هستند و می توانند شاگردان زیادی را تربیت کنند و اثرگذار باشند.

وی گفت: در استان قزوین رویکرد ما کمک به تیم های پایه و ارتقای کیفی ورزش بوده به همین دلیل دوره های آموزشی را در سطوح مختلف جدی گرفته ایم و تاکنون کلاس های مربیگری درجه A ، B ،C ، D را برگزار کرده ایم و این شاخصه می تواند استان قزوین را به مرکز برگزاری کلاس های بین المللی نیز تبدیل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: قزوین ظرفیت های بسیار خوبی برای برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های مختلف را دارد و اگر در گذشته تمام کلاس ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می شد امروز به جایی رسیده ایم که ظرفیت ها خود را عرضه کرده ایم و در میزبانی هم تجربه موفقی داریم که می تواند در آینده نیز برای ما تعیین کننده باشد.

وی اضافه کرد: برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در استانهای کشور می تواند در شکوفایی توانمندی و ظرفیت های همه مناطق موثر شده و به تبادل تجربه های موفق نیز کمک کند.

علایی مقدم یادآورشد: آمادگی داریم در استان قزوین میزبان دوره های مربیگری در سطوح بین المللی با حضور مربیان خارجی نیز باشیم و توان خود در این عرصه را نیز محک بزنیم.

انتهای پیام



پست های مرتبط