ورزشکاران قزوین در مسابقات ایروبیک قهرمان کشور شدند

ورزشکاران استان قزوین در مسابقات کشوری اسپورت ایروبیک، فیتنس ایروبیک و فیتنس استپ با اقتدار به قهرمانی رسیدند.



به گزارش خبرنگارورزشی مجله خبری از قزوین؛ مسابقات قهرمانی کشور در رشته های اسپورت ایروبیک، فیتنس ایروبیک و فیتنس استپ روز یکشنبه در سالن شهید بابایی قزوین به پایان رسید و تیم قهرمان مشخص شد.

در این مسابقات دوازده تیم در بخش بانوان درگروههای سنی چهارگانه در بخش انفرادی و گروهی با هم رقابت کردند.

ماه فروغ صفاری مسئول کمیته ایروبیک، استپ و کانگو جامپ استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مجله خبری در خصوص این مسابقات اظهارداشت: این رقابتها در سه دسته رقابتی در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور 170 ورزشکار از 12 استان کشور برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم قزوین در مجموع با کسب 55 امتیاز با اقتدار در سکوی قهرمانی ایستاد، تیم خراسان رضوی با 38 امتیاز دوم شد و تیم بوشهر با 15 امتیاز توانست رده سوم را کسب کند.

صفاری تصریح کرد: تیم استان قزوین در فیتنس استپ با کسب شش مدال طلا اول شد، در فیتنس ایروبیک با کسب 6 مدال نقره دوم و در اسپورت ایروبیک بزرگسالان در رده انفرادی مدال طلا گرفت.

مسئول کمیته ایروئبیک، استپ و کانگو جامپ استان قزوین یادآورشد: همچنین قزوین در دسته رقابتی اسپورت ایروبیک مدال برنز گرفت؛ در نونهالان مقام دوم و در نوجوانان در بخش انفرادی مقام را از آن خود کرد.

اسامی ورزشکاران قهرمان استان قزوین رده های مختلف سنی این مسابقات به این شرح است:

ورزشکاران تیم فیتنس استپ بزرگسال استان قزوین که مقام قهرمانی را کسب کردند، لاله عزیزی، فاطمه افشار ونگینی، شهلا قاسمی، آیسا جوادی، فاطمه طاهری، سمانه اسفندیاری بودند.

تیم فیتنس ایروبیک بزرگسال( مقام دوم ): الناز مهرپور، پگاه شهسواری، فرشته بهرامی، خاطره روحانی، آیناز سلطانی، وحیده آقائی، عارفه آزاد.

تیم اسپورت ایروبیک انفرادی بزرگسال( مقام اول ): زینب عبدلی.

اسپورت ایروبیک انفرادی جوان (مقام سوم ): مهدیس مرادی.

اسپورت ایروبیک انفرادی نوجوان( مقام اول ): پریماه موسوی.

اسپورت ایروبیک دو نفره نونهال ( مقام سوم ): آرمیتا نظری و سلنا کلهر.

مربیگری تیم قزوین را ماه فروغ صفاری و لاله عزیزی و سرپرستی تیم را پریسا نجفی بر عهده داشتند.

این مسابقات با همکاری انجمن ایروبیک استپ و کانگو جامپ ایران، فدراسیون ورزش های همگانی، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت ورزش های همگانی استان و سازمان اتوبوسرانی قزوین برگزار شد.

انتهای پیام



پست های مرتبط