اولین نمایشگاه بانوان کار آفرین در شهر بیدستان افتتاح شد

اولین نمایشگاه تولیدات بانوان کار آفرین شهر بیدستان با حضور مسئولان محلی در بوستان امام علی(ع) افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار فرهنگی مجله خبری از قزوین؛ اولین نمایشگاه بانوان کارآفرین شهر بیدستان به همت انجمن بانوان کار آفرین و همکاری شورا و شهرداری بیدستان روز یکشنبه در بوستان امام علی (ع) این شهر افتتاح شد.

بهاره غلامی نایب رئیس شورای اسلامی شهر بیدستان در این مراسم اظهارداشت: اعضای شورا وشهرداری بیدستان از بانوان کار آفرین این شهر حمایت خواهند کرد تا اقدامات فرهنگی و اشتغال پایدار برای این گروه مهیا شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه تولیدات و دست سازه های خوبی از سوی بانوان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است توانمندی های هنری بانوان را نشان می دهد که می تواند در زمینه اشتغال خانگی ظرفیت خوبی باشد.

غلامی تصریح کرد: مهمترین دغدغه بانوان کارآفرین شهر بیدستان تسهیلات و صدور مجوز است که در صورت تسریع ر این کار می توان از اشتغال این گروه حمایت کرد.

وی اظهارداشت: با همکاری شورا وشهرداری بیدستان فضای مناسبی در این نمایشگاه در اختیار بانوان کارآفرین قرار گرفته تا با شرایط مناسبی تولیدات خود را معرفی کنند.

قمری مدیر انجمن بانوان کارآفرین بیدستان و دبیر نمایشگاه نیز اظهارداشت: اولین نمایشگاه انجمن بانوان کارآفرین بیدستان شامل ۲۰ غرفه در رشته های صنایع دستی، مشاغل خانگی و مواد غذایی در بوستان امام علی (ع) برپا شده است.

وی گفت: این نمایشگاه تا 9 مرداد ماه به مدت یک هفته برپاست و شهروندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ شب از آن دیدن کنند.

در این مراسم همچنین از ۴ بانوی شهر بیدستان که موفق به کسب رتبه کارآفرین برتر شده بودند تجلیل شد.

انتهای پیام



پست های مرتبط