صحبت کردن در مورد سجاد غریبی اشتباه محض است/ به دنبال شو در فضای مجازی نیستم

بوکسور تیم ملی گفت: صحبت کردن در مورد سجاد غریبی کار اشتباهی است.



شاهین موسوی، بوکسور تیم ملی ایران درباره آخرین وضعیت اردوهای تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی مجله خبری اظهار داشت: شکر خدا شرایط این روزهای بوکس خیلی خوب است. تیم روز به روز در مسابقات نتایج قابل قبولی را کسب می کند که نشان دهنده این است بوکس ایران در مسیر درستی قرار گرفته است. ما اخیرا در تورنمنت بین المللی کویت حضور داشتیم که هر 6 نماینده ایران در این مسابقات با دست پر به کشور بازگشتند.

وی با اشاره به سطح کیفی تورنمنت بین‌المللی کویت افزود: مسابقات کویت بسیار خوب بود. از اروپا، آسیا و آفریقا در این رویداد حضور داشتند. دوست داشتیم نتیجه بهتری به دست بیاوریم ولی اتفاقاتی که رخ داد کمی ما را از هدف مان دور کرد ولی در مجموع نیز نتیجه به دست آمده قابل دفاع است. همین که کادر فنی تیم از ما راضی است نشان می دهد که نمایش خوبی در مسابقات داشتیم.

المپین بوکس با یادآوری اینکه تعویق بازی‌های آسیایی به بوکس لطمه زد هم گفت: بعد از المپیک و مسابقات جهانی هدف ما حضور موفق در بازی های آسیایی بود که متاسفانه تعویق این بازی ها به ما لطمه زد. البته فقط بازی های آسیایی نبود، حذف بوکس از بازی های کشورهای اسلامی هم اتفاق خوبی نبود ولی به هر شکل باید خودمان را با شرایط سازگار می کردیم. در حال حاضر مهم ترین رویدادی که برای آن مجله خبریمه داریم رقابت های قهرمانی آسیاست که بر اساس زمان اعلام شده اواخر مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد اما هنوز میزبان بازی ها مشخص نیست.

موسوی با گلایه از نحوه برگزاری بازی‌ها در تورنمنت گفت: در تورنمنت کویت رودست خوردیم چون وزن 75 کیلوگرم را بدون اطلاع قبلی حذف کردند و مجبور شدم در وزن بالاتر مسابقه بدهم. اتفاق خوبی نبود ولی کادر فنی از من راضی بودند. در کل امیدوارم وزن 75 حذف نشود چون وزن بسیار مهمی است.

عضو تیم ملی بوکس درباره اتفاقات رخ داده برای سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی نیز بیان داشت: به اعتقاد من به هر میزان که بخواهیم در مورد این قبیل افراد صحبت کنیم در واقع در حق این افراد لطف بزرگی انجام دادیم. این افراد همواره به دنبال دیده شدن هستند و متاسفانه یا خوشبختانه فضای مجازی هم این فرصت را در اختیارشان قرار داده است. صحبت کردن ما در مورد این افراد اشتباه محض است.

موسوی در پایان در واکنش به این پرسش که شما به عنوان یک ملی‌پوش چه میزان از فضای مجازی استفاده می‌کنید؟ گفت: فضای مجازی همانطور که می‌تواند آسیب‌زا باشد می‌تواند مفید هم واقع شود. من بشخصه خیلی از این فضا استفاده نمی کنم یعنی به دنبال این نیستم که بخواهم شو در فضای مجازی کنم.

انتهای پیام//



پست های مرتبط