طعنه رضاییان به گل‌ محمدی: دوست داشتم با مربی بزرگ کار کنم!

رامین رضاییامن مصاحبه ویژه ای را داشت و در این مصاحبه متلک سنگینی را برای سرمربی پرسپولیس داشت.



به گزارش مجله خبری؛ رامین رضاییان صحبت های خود را این گونه آغاز کرد: امیدوارم که سال خیلی خوبی باشد و بتوانیم دل هواداران سپاهان را با فوتبالی خوب شاد کنیم. تلاش خودمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. این قول من به هواداران سپاهان است. سعی می‌کنیم آنها را با بازی خودمان راضی کنیم و این هدف اصلی ما است. عقیده اصلی من همیشه این بوده جوری فوتبال بازی کنیم که هواداران لذت ببرند و همراه با امتیاز باشد. این خیلی لذت دارد به نظر من.

وی در ادامه تاکید کرد: دوست داشتم در تیمی بروم که فوتبالم را خوب نشان دهم و بازی کنم. همه طرفداران فوتبال ایران می‌دانند من همیشه سعی می‌کنم به تیمی که می‌روم خوب فوتبال بازی کنم و عملکرد خوبی داشته باشم. قطعا سپاهان تیم بزرگی است. اولین باری که خواستم وارد تیم شوم با شخص مربی حرف زدم و این خیلی برای من مهم بود که مربی بزرگی مثل مورایس با من ارتباط گرفت و با هم صحبت کردیم. دوست داشتم با مربی بزرگ کار کنم و دل هواداران سپاهان را با فوتبال زیبا شاد کنیم.

مدافع جدید سپاهان تصریح کرد: من همیشه می‌گویم نیاییم با صحبت کردن چیزی را نشان دهیم. با فوتبال خودمان، جوری که بازی می کنیم و تمرین می کنیم نشان دهیم تعهد داریم به امضایی که می‌زنیم. نیاییم با کار حاشیه‌ای عجیب، پست اینستاگرام و قلب گذاشتن یا با صحبت کردن چیزی را ثابت کنیم چون فایده‌ای ندارد تا وقتی در زمین خودمان را ثابت کنیم.

رامین رضاییان در پایان گفت: در زمین خوب کار کردن بهتر از همه حرف‌ها است. من قطعا تمام توانم را می‌گذارم که عملکرد 100 درصدی خودم را نشان دهم. بتوانم این کار را کنم مطمئن باشید همه هواداران راضی می‌شوند چون آنها دوست دارند رامین و همه بازیکنان صد درصد خودشان را در زمین بگذارند. این بالاترین تعهد برای بازیکن است که با انضباط و دیسیپلین چیزی که مربی در زمین می‌خواهد را به نحو احسن اجرا کند و این مقدس‌ترین چیز است که دل هواداران همیشه شاد باشد و از بازیکن راضی باشند.

انتهای پیام //



پست های مرتبط