جزئیات حادثه برخورد خودرو پژو به دسته عزاداری در اردستان / سه کشته و نوزده مصدوم

خبرنگار مجله خبری در اردستان که در محل حادثه حضور دارد از کشته‌شدن سه نفر و زخمی شدن نوزده نفر در حادثه‌ شب گذشته اردستان خبر داد.



به گزارش مجله خبری از اردستان ، شب گذشته یک خودرو 206 با راکب آقا حدود‌ 32 ساله کنترل خودرو را از دست داد و با هیات عزاداری مسجدالرضا شهرک هفت تیر‌ اردستان که در‌حال‌حرکت بود‌ برخورد کرد‌ و‌ تا کنون سه نفر را به کام مرگ کشانده است ،کشته شدگان دو نفر خانم 65‌ و 70 ساله و یک مرد‌ 52 ساله می باشند.

به گفته خبرنگار مجله خبری تعداد مصدومین نوزده نفر هستند که حال چند نفرشان مساعد‌ نیست و جهت ادامه درمان به بیمارستانهای مرکز استان اعزام شده‌اند در میان مصدومین چند کودک به چشم می خورد.

محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص این حادثه گفت: در سانحه دلخراش شب گذشته مسئول هیأت مربوطه بدون هیچ گونه هماهنگی قبلی با پلیس شهرستان و بدون رعایت نکات ایمنی با وجود تأکیدات مکرر و هشداهای لازم در این خصوص، هم در جلسات متعدد با هیأت‌ها و هم در رسانه‌ها نسبت به حرکت دسته عزاداری در مسیر حاشیه‌ای و تاریک با عزاداران سیاه پوش اقدام کرده است.

وی افزود: پلیس حتی فراتر از وظیفه برای اکثر هیأت‌های عزاداری به منظور پیشگیری از چنین حوادثی کاور پلیس یار محرم و حتی تجهیزات ترافیکی تهیه و در اختیار آن‌ها گذاشته است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به مقصران این تصادف عنوان کرد: موضوع توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

انتهای پیام



پست های مرتبط