کریمی در حق خودش کوتاهی کرد/ مربیگری همیشه هم جوان پذیر نیست

پیشکسوت کشتی گفت: علیرضا کریمی خودش در حق خودش کوتاهی کرد.



محمدحسن محبی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی جهان 2002 تهران درباره نتیجه احتمالی آزادکاران ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی مجله خبری اظهار داشت: رضا مومنی، مجید داستان، مرتضی قیاسی، حسین ابوذری، محمدصادق فیروزپور، علی سوادکوهی، علیرضا کریمی، احمد بذری، مجتبی گلیج و سید مهدی هاشمی 10 نماینده کشتی آزاد ایران در این بازی ها هستند فقط با این تفاوت که این بار ترکیب جدیدی از کادر فنی در کنار تیم است که باید به فال نیک بگیریم. احسان امینی همشهری‌ من است و به خوبی خودش و توانایی‌هایش را می‌شناسم. بازی های کشورهای اسلامی پنجمین دوره خود را پشت سر خواهد گذاشت و اطلاع دقیقی از آمار این مسابقات ندارم ولی به اعتقادم همه رویدادهای بین المللی مهم و با کیفیت هستند. قطعا کشتی گیران ما هم در این بازی ها کار خیلی آسانی نخواهند داشت ولی این امید وجود دارد که تک تک بچه‌ها بتوانند روی سکوی قهرمانی بایستند.

وی در مورد پرچمداری علیرضا کریمی در این بازی‌ها نیز گفت: علیرضا کریمی چهره شاخص کشتی ایران و دارنده مدال های نقره و برنز جهان است. او مدت ها از کشتی دور شد اما معتقدم حالا که برگشته باید قدر این فرصت ها را بداند. علیرضا کریمی خودش در حق خودش کوتاهی کرد اما امیدوارم از این فرصت‌هایی که در اختیارش قرار گرفته مانند حسن یزدانی به خوبی استفاده کند.

محبی در ادامه با اشاره به کار آسان تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی جهان صربستان نیز توضیح داد: خوشبختانه تیم‌ ملی این روزها شرایط خوبی دارد. اخیرا بچه‌هایی که قرار است در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته باشند در رویدادی شرکت کردند که نتایج به دست آمده این امید را به وجود آورد که باز می‌توانیم شاهد حضور کشتی آزاد ایران روی سکوی جهانی باشیم. البته کشتی ما کار آسان تری هم نسبت دوره قبل خواهد داشت چرا که به احتمال فراوان روسیه در این مسابقات غایب خواهد بود.

سرمربی اسبق تیم‌ ملی با یادآوری اینکه تیم‌های ملی کادر فنی خوبی را کنار خود دارند، گفت: تغییر در کادر فنی در شرایط فعلی کار مناسبی نیست. تیم های ما کادر خوبی را کنار خودشان دارند. حالا اینکه برخی معتقد هستند باید جوانترها تزریق شوند به تیم ملی، اعتقادی به این صحبت‌ها ندارم چون در بحث مدیریت و مربیگری همیشه هم جوان پذیر نیستند. در انتخاب کادر فنی سلیقه رئیس فدراسیون حرف اول را می زند به خاطر داریم که در زمان آقای خادم اکثرا خودش هدایت تیم را در اختیار داشت حالا دبیر این تصمیمات را می‌گیرد اما آنچه که مهم است نباید باتجربه ها را کنار بگذاریم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//



پست های مرتبط