استاندار همدان: ائمه جمعه نقش موثری در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم دارند

استاندار همدان گفت: ائمه جمعه نقش موثری در پیشبرد و تقویت اهداف و سیاست‌های دولت سیزدهم برای خدمت به مردم دارند و در این استان ائمه جماعات با محوریت نماینده ولی فقیه، تعامل موثر و مثبتی با بدنه اجرایی دولت دارند.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با ائمه جمعه استان همدان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم و نقش ائمه جمعه استان در پیشبرد این سیاست ها، افزود: با توجه به سیاست‌های حوزه اقتصادی دولت سیزدهم، ائمه جمعه می‌توانند نقش موثری در راستای مدیریت تعارض منافع و مبارزه جدی با فساد و رانت داشته باشند.

وی تصریح کرد: مقاوم‌سازی اقتصادی، ایجاد شفافیت حداکثری در اقتصاد، ارتقای نظارت مردمی و همگانی، مدیریت بهینه مصارف، سلامت اداری، مهار تورم و گرانی، از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی هستند که توجه به آن‌ها در شرایط کنونی ضروری است.

استاندار همدان به بیان سیاست‌های حوزه اجتماعی پرداخت و گفت: توجه جدی به فرهنگ عمومی، سبک زندگی، خانواده، اخلاق معنویت، کاهش فاصله مسئولان و مردم، کیفیت‌بخشی به زندگی مردم و رشد جمعیت و رفاه عمومی بخشی از سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه اجتماعی است.

قاسمی فرزاد افزود: بازسازی عرصه‌های مدیریتی با رویکرد انقلابی و عقلانی از نکات کلیدی حوزه اجتماعی دولت سیزدهم است که توجه ویژه مسئولان در این زمینه را می‌طلبد.

نماینده عالی دولت در استان همدان از ائمه جمعه و جماعات به ویژه نماینده ولی فقیه در استان به خاطر تعامل بالا با بدنه اجرایی دولت سیزدهم و مدیران اجرایی استان تشکر کرد.

استاندار همدان افزود: تلاش نماینده ولی فقیه در استان و دیگر ائمه جمعه در راستای محوریت قرار دادن منافع مردم، اسلام و نظام هنگام اتحاذ مواضع و تبعیت از رهبری معظم انقلاب قابل تقدیر است.

قاسمی فرزاد گفت: ائمه جمعه نقش کلیدی و موثری در ترویج، پیشبرد و تقویت اهداف سیاست‌های دولت سیزدهم دارند.

انتهای پیام


پست های مرتبط