هشدار سازمان سینمایی به پلتفرم‌ها درباره پخش محصولات خارجی بدون کپی رایت/ باید خسارت سنگینی بدهید!

در جلسه تازه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی کشور از احتمال تغییر مناسبات بین‌المللی صحبت شد که به موجب آن تهیه‌کنندگان محصولات خارجی از ایران خسارت سنگینی طلب خواهند کرد تا احتمال حذف این محصولات از روی پلتفرم‌ها مطرح شود.



به گزارش گروه فرهنگ و هنر مجله خبری؛ در جلسه تازه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی کشور از احتمال تغییر مناسبات بین‌المللی صحبت شد که به موجب آن تهیه‌کنندگان محصولات خارجی از ایران خسارت سنگینی طلب خواهند کرد تا احتمال حذف این محصولات از روی پلتفرم‌ها مطرح شود.

در خبر روابط عمومی سازمان سینمایی از این جلسه آمده:« کلیه مسئولیت اکران فیلم‌های خارجی فاقد حقوق کپی‌رایت که در پلتفرم‌ها در حال انجام است تمام و کمال برعهده ساتراست. در صورت عدم توجه به این موضوع مهم، و در صورت تغییر شرایط و مناسبات بین‌المللی، بابت این موضوع خسارت سنگینی از سهم هر ایرانی توسط کمپانی‌های صاحب اثر مطالبه خواهد شد و در صورت بی‌توجهی و عدم رعایت قوانین و بی‌مسئولیتی عده‌ای محدود، این خسارت قطعا، از جیب هر ایرانی پرداخت می‌شود. از دستگاه‌های ذیربط درخواست داریم تا نسبت به نظارت و تصمیم گیری در این زمینه اقدام نمایند.»

انتهای پیام//


پست های مرتبط